חדש בסלקום: אפליקציית שירות אישי בסלולר

האפליקציה מאפשרת ללקוח לקבל מידע ולבצע פעולות במנוי האישי בכל מקום ומועד שבו הוא מעוניין ● כך, למשך, כוללת האפליקציה שיחה עם נציג בצ'ט און ליין, רכישת מוצרים וקבלת מידע על מבצעים והטבות מותאמות לצרכיו האישיים, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע על מצב החשבון

סלקום השיקה את אפליקציית סלקום אישי, המאפשרת לבצע מגוון פעולות בשירות עצמי, בזמינות מיידית וללא המתנה לנציג שירות. האפליקציה הושקה הן למכשירי iPhone והן למכשירי אנדרואיד (Android).

האפליקציה מאפשרת ללקוח לקבל מידע ולבצע פעולות במנוי האישי בכל מקום ומועד שבו הוא מעוניין. כך, למשך, כוללת האפליקציה שיחה עם נציג בצ'ט און ליין, רכישת מוצרים וקבלת מידע על מבצעים והטבות מותאמות לצרכיו האישיים, ביצוע פעולות בשירות עצמי, קבלת מידע על מצב החשבון, פירוט שימושים, גרפים, השוואות וממוצעים, ביצוע פעולות כמו הגדרת התראות, ניהול שירותי נדידה וניהול משיבון והצגת מידע שירותי מבוסס מיקום.

האפליקציה כוללת גם אזור חו"ל ייחודי לחברה, המאפשר לבצע רכישת חבילת חו"ל מוזלת מותאמת לארץ היעד ולאורך השהות, בכל מקום ובכל זמן, ללא צורך בשיחה לשירות הלקוחות ובהמתנה לנציג. החברה צירפה את השירות בעקבות מחקרי לקוחות שמראים, כי אצל לקוחות רבים שמרבים בנסיעות לחו"ל עולה צורך של הרגע האחרון ברכישת חבילת חו"ל מוזלת המותאמת לארץ היעד ולאורך השהות.

האפליקציה זמינה להורדה בחנות האפליקציות של אפל (Apple) ובחנות יישומי אנדרואיד, ומדורגת במקום השלישי במספר ההורדות של אפליקציות חינמיות בישראל בחנות של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים