בריטניה: האם אפל פעלה במכוון כדי להסתיר את ההתנצלות לסמסונג?

החברה התקינה באחרונה באתר הבריטי שלה קוד דינמי שמשנה את הממדים של התמונה המרכזית בדף הבית בהתאם לממדי הצג של המבקרים באתר ● כתוצאה מהשינוי, כל המבקרים חייבים לגלול את הדף כדי לראות את "ההתנצלות" לסמסונג שבית משפט בבריטניה חייב אותה לפרסם ● החשד שאפל עשתה זאת במכוון עלה מאחר שקוד דומה לא קיים באתר שלה בארצות הברית ולא היה קיים עד כה באתר שלה בבריטניה

אפל (Apple) התקינה בשבועות האחרונים באתר האינטרנט שלה בבריטניה קוד דינמי שמשנה את הממדים של התמונה המרכזית בדף הבית (שמציגה כיום את מחשבי iPad Mini) בהתאם לממדי הצג של המבקרים באתר – כך עולה מדיווח באתר החדשות Reddit. כתוצאה מהשינוי, כל המבקרים חייבים לגלול את הדף כדי לראות את "ההתנצלות" לסמסונג (Samsung) שבית משפט בבריטניה חייב אותה לפרסם – תהא האבחנה של הצג שלהם אשר תהא ויהיו הממדים של חלון הדפדפן אשר יהיו.

באתרים רבים משתמשים בקוד דומה, אך מאחר שקוד דומה לא קיים באתר של אפל בארצות הברית, ועד לא מכבר לא היה קיים גם באתר שלה בבריטניה, עלה החשד שמדובר במעשה מכוון, על מנת להסתיר את ההתנצלות הכפויה.

תגובת אפל לטענות אלה לא התקבלה.

יצוין, כי אפל הגישה נגד סמסונג תביעות ב-10 מדינות, בהן בריטניה וארצות הברית, בטענה שזו הפירה את זכויותיה בפטנטים. בחודש יולי קבע השופט בבריטניה, כי סמסונג לא הפירה את זכויותיה של אפל בעיצוב המכשירים והורה לאפל לפרסם זאת באתר האינטרנט שלה.

אפל ערערה על פסק הדין בטענה שההוראה תפגע ביכולתה להגן על המותג שלה. בחודש שעבר נדחה הערעור ולפיכך נאלצה אפל לפרסם את ההודעה באתר, על מנת שלא להפר את ההוראה לפרסם את ההודעה בתוך שבעה ימים ממתן פסק הדין הסופי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים