אודיוקודס תספק נתבים עסקיים לבזק

אודיוקודס תספק את מוצר ה-MSBR לאספקת שירותי העברת נתונים, ובכך תחליף מספר מוצרים בנתב אחד ● יריב ברגיל, ראש מחלקת שירותי תוכן בחטיבת בזק טכנולוגיה: "אנו מתרשמים מיכולות המוצר, המשמש כ-SIP media gateway ומאפשר לנו לתכנן את התקנותינו העתידיות של מוצרים מרובי שירותים"

אודיוקודס (Audiocods), ספקית למוצרים ושירותים בטכנולוגיות Voice over IP, הודיעה היום (א') כי בזק בחרה במוצר ה-MSBR (ר"ת Multi-Service Business Routers) לאספקת שירותי העברת נתונים ברמת ביצועים גבוהה ללקוחותיה העסקיים.

בזק מציעה ללקוחותיה העסקיים הקטנים עד בינוניים מגוון שירותי Hosting וטלפוניה קווית. היא בחרה במוצר ה-MSBR של אודיוקודס להחלפת מספר מוצרים בנתב אחד, אשר יבצע מספר משימות.

יריב ברגיל, ראש מחלקת שירותי תוכן בחטיבת בזק טכנולוגיה, אמר כי "אנו מתרשמים מיכולות מוצר ה-MSBR של אודיוקודס, המשמש כ-SIP media gateway ומאפשר לנו לתכנן את התקנותינו העתידיות של מוצרים מרובי שירותים".

נמרוד בורובסקי, סמנכ"ל שיווק באודיוקודס, אמר כי "עיצבנו את משפחת מוצרי ה-MSBR, בארכיטקטורה כפולת ליבות, על מנת לספק חיבור רשת עקבי ברמת ביצועים גבוהה. הדרישה לשירותי ענן ו-Hosting בקרב עסקים קטנים עד בינוניים מגדילה את הצורך של ספקיות השירות במוצר all-in-one המאחד בין העברת נתונים וטלפוניה קווית. בחירתה של  בזק במוצר של אודיוקודס מספקת לנו אישור נוסף לגבי איכותו הגבוהה והשימושיות שלו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים