אבי בליזובסקי, חבר מערכת אנשים ומחשבים, זכה בפרס למצוינות מטעם אגודת העיתונאים וגוגל

בליזובסקי קיבל את הפרס על אתר "הידען", שהוקם על ידו ב-1997 ומוקדש לחידושים בתחום המדע, החלל, איכות הסביבה, הננו-טכנולוגיה ועוד ● בנוסך לבליזובסקי זכתה גם העיתונאית טל שניידר, שקיבלה את הפרס על הבלוג הפוליטי שלה, "פלוג" ● הזוכים יקבלו כל אחד מענק בסך 7,500 שקלים לפיתוח היוזמות העיתונאיות שלהם, וכן תעודה על זכייתם בפרס

אבי בליזובסקי, חבר מערכת אנשים ומחשבים, זכה בפרס למצוינות בעיתונות הדיגיטלית שיזמה אגודת העיתונאים תל אביב וענקית האינטרנט גוגל (Google). מטרת הפרס היא לציין מצוינות, חדשנות ומקוריות בשימוש באינטרנט להעצמת הסיפור והסיקור העיתונאי.

בליזובסקי קיבל את הפרס על פרויקט העיתונאי הדיגיטלי "הידען", שהוקם על ידו בשנת 1997. המדובר באתר חדשות המוקדש לחידושים בתחום המדע, החלל, איכות הסביבה, הננו-טכנולוגיה ועוד, וזוכה להערכה רבה מצד הממסד המדעי בישראל.

בנוסך לבליזובסקי זכתה גם העיתונאית טל שניידר, שקיבלה את הפרס על "פלוג" – בלוג פוליטי חדשני המתפרסם בשיתוף פעולה עם הארץ ואתר סלונה. בין היתר, מיפה האתר את המועמדים השונים לקראת הבחירות הקרבות ומעמיד לרשות הגולשים את סיפורן הפוליטי של המפלגות על פעיליהן הבולטים, תוך מתן אפשרות לגולשים לעיין על גבי מפות דיגיטליות במקומות ברחבי הארץ מהם מגיעים המועמדים.

הזוכים יקבלו כל אחד מענק בסך 7,500 שקלים לפיתוח היוזמות העיתונאיות שלהם, וכן תעודה על זכייתם בפרס. הפרסים יוענקו לזוכים במסגרת הערב המרכזי של כנס אילת לעיתונות 2012, שייערך מחר (ב').

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חנן שליב

    שפו לאבי ולכל העושים במלאכת "הידען",המוסיף לקוראיו המון המון ידע ושמחת לימוד.אכן פרס ראוי למקבלו ולנותנו.

  2. אבי בליזובסקי

    תודה רבה לכם. מחמם את הלב. אכן, יש לי רשימה ארוכה של פרסומות חסומות בגוגל אדסנס, של גורמים הנוגדים את האופי של האתר.

  3. דוד

    בתור קורא ותיק של האתר - כל הכבוד לאבי אתה מצליח לתחזק אתר מעניין, קריא ללא פשרות אפילו בפרסומות. מגיע לך!

אירועים קרובים