YouCC טכנולוגיות תייצג את תוכנת LiveBox לניהול ושיתוף תכנים ארגוניים

התוכנה מציעה יכולות שיתוף מידע ועבודה על מסמכים, פגישות ומשימות ישירות מתוך סביבת העבודה הטבעית של העובדים בארגון ● שמואל משעלי, מנכ"ל משותף ב-YouCC טכנולוגיות: "באמצעות פתרון זה ארגון יכול להפוך תהליכים עסקיים מורכבים המבוססים על שיתוף מידע לפשוטים יותר, ולבנות אותם בסביבה האינטואיטיבית של העובד"

YouCC טכנולוגיות, המתמחה בפיתוח ויישום של טכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft) באנטרפרייז, תייצג את תוכנת LiveBox לניהול ושיתוף התוכן הארגוני.

התוכנה מציעה יכולות שיתוף מידע ועבודה על מסמכים, פגישות ומשימות ישירות מתוך סביבת העבודה הטבעית של העובדים בארגון. עוד מאפשרת התוכנה שיתוף מסמכים ועבודה עליהם ישירות מתוך מקומות התיוק האישיים או הארגוניים – תיקיות המחשב האישי, השרת הארגוני או על גבי ה-SharePoint. בנוסף, התוכנה מוסיפה למערכת ה-SharePoint יכולות Social, שכוללות יצירת קבוצות עבודה בדרך המוכרת מעולם הרשתות החברתיות.

הפתרון מיועד לשפר את עבודת הצוות בתוך הארגון, לשפר את היעילות של תהליכי שיתוף המידע ולאפשר בניית תהליכים עסקיים מורכבים מבוססי מסמכים בצורה נוחה ויעילה. הוא משווק בשתי גרסאות: גרסת ענן, המבוססת על הענן של מיקרוסופט ואינה מחייבת הטמעה של SharePoint בארגון, וגרסה ארגונית המבוססת על שימוש ב-SharePoint.

שמואל משעלי, מנכ"ל משותף ב-YouCC טכנולוגיות: "פתרון LiveBox הוא גשר בין יישומי האופיס (Office), שמהווים את סביבת העבודה הטבעית של המשתמשים, ובין היכולות החכמות של שיתוף וניהול תכנים שקיימות ב-SharePoint. באמצעות פתרון זה ארגון יכול להפוך תהליכים עסקיים מורכבים המבוססים על שיתוף מידע לפשוטים יותר, ולבנות אותם בסביבה האינטואיטיבית של העובד. התוכנה גם מאפשרת לארגון להפיק יותר מההשקעה שלו ביישום של SharePoint, והופכת את העובד בארגון ליעיל יותר בצורה משמעותית".

עמיחי מרואלי, מנכ"ל  LiveBox: "אנחנו מאמינים ששיתוף מידע ותכנים הוא חשוב מאוד במגזר הארגוני, אך להפתעתנו רמת השיתוף בארגונים היא נמוכה יחסית למה שניתן להשיג. LiveBox באה לפתור בדיוק את הבעיה הזו. אנחנו מאמינים, כי YouCC טכנולוגיות מביאה מקצוענות בלתי מתפשרת בתחום ה- SharePoint הארגוני, ולכן היא נבחרה לייצג את הפתרון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים