ניתוח: עלות הייצור של מחשב iPad מיני היא לפחות 188 דולרים

מחיר זה תקף לדגם עם תקשורת Wi-Fi וזיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט, שמחירו לצרכן 329 דולרים ● עלות הייצור של הדגם בעל זיכרון בנפח של 32 ג'יגה-בייט גבוהה ב-90 דולרים ועלות הייצור של הדגם בעל זיכרון בנפח של 64 ג'יגה-בייט גבוהה ב-162 דולרים

מניתוח שערכה חברת המחקר IHS עולה, כי עלות הייצור של מחשב iPad מיני שהשיקה אפל (Apple) לפני מספר ימים היא 188 דולרים. מחיר זה תקף לדגם עם תקשורת Wi-Fi וזיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט, שמחירו לצרכן 329 דולרים. עלות הייצור של הדגם בעל זיכרון בנפח של 32 ג'יגה-בייט גבוהה ב-90 דולרים ועלות הייצור של הדגם בעל זיכרון בנפח של 64 ג'יגה-בייט גבוהה ב-162 דולרים.

מלבד עלויות הייצור, נחשפו בניתוח של IHS גם השמות של ספקיות הרכיבים למחשבי iPad Mini. החברות LG ו-AU Optronics מספקות את הרכיבים לצג המגע, בקוטר של 7.9 אינץ', שעולה כ-80 דולרים ואחראי לכ-43% מעלות החומרים הכוללת של המחשב. הבחירה בספקיות אלה במקום בסמסונג עלולה ליצור בעיית אספקה מבחינתה של אפל.

"AUO היא ספקית חדשה שאינה יכולה לפי שעה להגיע להיקפי הייצור להם זקוקה אפל", אמר ריצ'רד שים, אנליסט מ-NPD DisplaySearch.

בניתוח שערכה חברת iFixit ותוצאותיו פורסמו ביום ו' נמצא, כי סמסונג (Samsung) נותרה עדיין הספקית של מעבדי A5 למחשבי iPad Mini, למרות היחסים המתוחים בינה לבין אפל.

הספקית של זכרונות הפלאש (Flash), על פי הניתוח של IHS, היא יצרנית השבבים Hynix Semiconductor מדרום קוריאה, בעוד שחברת Elpida מיפאן מייצרת את זיכרון הפלאש שעולה לאפל 15.5 דולרים ליחידה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים