תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סעו לשלום, המפתחות בפנים…

05/11/2012 14:38

מעשה במנהל רציני וחרוץ שמדי יום מגיע למשרדו שבקומה ה-25 באחד ממגדלי העיר ת"א, לוקח אוויר ומתחיל את יומו העמוס בסבב פגישות ומטלות. לאחר אינספור כוסות קפה, טלפונים וריצות, מציץ המנהל לעבר שעון הקיר ומגלה, כי הגיעה העת לשוב לביתו ולבלות בחיק משפחתו שמחכה לו. אך, רגע, מה עם כל המטלות שעוד מחכות לו שיסיימן? אולי רק עוד טלפון קטן אחד לפני שזזים?, חשב לו בדאגה, או אולי אוכל להספיק להגיש את הדו"ח בשעה הקרובה? בעודו מתלבט מה לעשות, נשמעה נקישה בדלת. עייף ותשוש, גרר המנהל את רגליו לעבר הדלת, פתח אותה לרווחה ומה רבה היתה הפתעתו, לגלות את אריה מליניאק עומד על הסף.
"אפשר לעזור לך?", שאל המנהל.
"לא, תודה" ענה מליניאק. "זה אני שבאתי לעזור לך. בוא ניסע, המפתחות בפנים".
"איזה מפתחות?", הביט בו המנהל בתדהמה.
"המפתחות שיעזרו לך לרכוש מומחיות עסקית ולנהל את זמנך ביעילות", ענה מליניאק והוסיף, "עזוב, נדבר על הכל בדרך. אתה בא?"

אם גם לכם קרה שהגעתם לסוף יום העבודה, אך גיליתם שעוד מטלות רבות רשומות ביומן, זה הזמן להודות – ניהול הזמן שלנו אינו אפקטיבי. אז, מה עושים? קודם כל, נושמים עמוק, נפטרים מהמתח, משחררים את המועקה ונרשמים ל-"שבוע אורקל 2012".

אריה מליניאק, פרשן כדורסל בעבר ומנחה קואוצ'ינג בהווה, יצטרף ב-18 בנובמבר למאות המרצים הבכירים של "שבוע אורקל 2012", ויעביר בפני למעלה מאלפיים משתתפים במלון דניאל בהרצליה סמינר מרתק למנהלים שנושאו "ניהול אישי בזמן ומפתחות למומחיות עסקית". יחד עם גלי גופר, מרצה בכירה במרכז הישראלי לניהול, ינסה מליניאק להסביר את ההבדלים בין יעילות לאפקטיביות, בין חשוב לדחוף, ויקנה למשתתפי הסמינר כלים מעשיים בניהול זמן. כלים אלו יסייעו למשתתפים לתעדף נכון את סדר היום ולעמוד בזמנים המוקצים לכל משימה. כמו-כן, ילמדו המשתתפים כיצד לתכנן משימות, לזהות מכשולים בניהול זמן ולרכוש כלים להימנע ממכשולים אלו. עוד יעניק מליניאק בסמינר מפתחות למומחיות עסקית על פי עקרונות חדשניים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הסמינר? היכנסו לאתר שבוע אורקל 2012 ותוכלו להתעדכן במגוון הרחב של הסמינרים ובחדשות האחרונות לקראת אירוע ה-IT הגדול בישראל

אירועים קרובים