תוכן שיווקי

שותפות של מקצוענים

השותפות בין אואזיס טכנולוגיות תקשורת ו-Juniper Networks מתחילה בימיה הראשונים של אואזיס ונמשכת עד היום עם רקורד משותף של פרויקטים מוצלחים

05/11/2012 14:52

לצורך שמירה על עדכניות תמידית, מקיימת אואזיס קשר הדוק עם שותפים עסקיים שמייצגים את מוצרי החומרה המתקדמים בעולם. אחד השותפים המובילים של אואזיס טכנולוגיות תקשורת היא חברת Juniper Networks. לקראת הכנס של חברת אואזיס שיתקיים בתאריך 12 בנובמבר 2012 בסטוקו בתל אביב, נפגשנו עם דודי אילן, מנכ"ל Juniper Networks Israel, אשר נותנת חסות לכנס.

"שיתוף הפעולה בין אואזיס טכנולוגיות תקשורת ל-Juniper Networks מתחיל עוד משלבי התכנון של אואזיס", מספר דודי אילן, "הישיבה המקצועית הראשונה של שלושת השותפים המייסדים של אואזיס היתה עם ג'וניפר ובמהלכה הרמנו כוסית לחיים להצלחת השותפות. מאז אנחנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק וזוהי שותפות של מקצוענים –  אנשי אואזיס מקצוענים בתחומם ובעלי ניסיון רב בתחזוקה ותכנון של רשתות תקשורת ואנו מלווים אותם לאורך השנים מאז הקמת החברה ומבצעים פרויקטים משותפים המבוססים על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של ג'וניפר".

מה הייחוד של Juniper Networks?
"Juniper Networks מובילה בחדשנות טכנולוגית בתחומי נטוורקינג, אבטחת מידע ודטה סנטר. זו בדיוק הסיבה שיש לנו התאמה כל כך טובה לאואזיס, שמובילה בישראל בפתרונות מתקדמים לספקיות תקשורת. בזכות השילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת של Juniper ליכולות המיוחדות של אואזיס, ביצענו הרבה פרויקטים טכנולוגיים יחודיים ואיכותיים ביותר עם לקוחות נאמנים שנהנים מהגב והתמיכה הצמודה של שתי החברות".

אואזיס טכנולוגיות תקשורתחן רוזן-רג'ואן, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות תקשורת, מוסיף: "כל החברות הטכנולוגיות המובילות בעולם הולכות היום לתחום ה-Cloud. השילוב עם היכולות הטכנולוגיות בתחומי התקשורת, הסיסטם והאבטחה של אואזיס עם הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של Juniper Networks מאפשרים לנו לספק ללקוחות פתרונות ייחודיים ושלמים המסופקים על ידי צוות מומחים שמשלב ניסיון מקצועי, חדשנות טכנולוגית ושליטה במגמות המתקדמות בעולם המחשוב והתקשורת בעולם".

במסגרת שיתוף הפעולה בין Juniper Networks לאואזיס, בוצעו פרויקטים טכנולוגיים מתקדמים ובהם הקמת הרשת של אינקפסולה, הקמת הרשת של אקספון 018, הרשת של 019 טלזר, התשתית הטכנולוגית של אינטרנט רימון ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים בחברות מובילות עם פעילות בישראל וברחבי העולם.

מה הציפיה והתוכניות לעתיד?
"הציפיה והראיה העתידית היא להמשך התקדמות והתחזקות שיתוף הפעולה והפרויקטים המשותפים של החברות. אנחנו רואים כל הזמן עליה בפעילות והלקוחות מבינים את הערך המוסף של שיתוף הפעולה בין אואזיס וג'וניפר ושהם מקבלים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ואיכותיים במחירים הוגנים לצד שקט נפשי בהקמה, תחזוקה ותפעול של הרשת".

במהלך הכנס יעביר אשלי ג'וטר מחברת Juniper Networks הרצאה בנושא New juniper technologies simplifying network operations ובה יציג מספר טכנולוגיות חדשות של ג'וניפר שמפשטות את תהליך הניהול של מוצרים שונים ברשת בצורה קלה ונוחה לתפעול.

לראשונה מאפשרים המוצרים של Juniper Networks לנהל שורה של מוצרים ברשת כמו סוויטצים וראוטרים מראוטר אחד.

לדברי דודי אילן: "טכנולוגיות jnu של Juniper מסופקת ללקוחות קיימים ונותנת להם ערך מוסף כפתרון משלים למערכות קיימות. דרך ראוטר מרכזי מסוג MX ניתן לנהל מתגים ונתבים ומוצרים נוספים ברשת. ניתן לחבר עשרות יחידות לשליטה מרכזית אחת".

מה היתרונות של הפתרון?
"הפתרון נותן חיסכון והתייעלות תפעולית ללקוח שלא צריך לעסוק בשדרוג גרסאות ואיתור תקלות בכל מכשיר בנפרד. זה השלב הבא של ניהול הרשת. בהרצאה יוצגו גם הפיתוחים החדשים בטכנולוגיית "וירטואל שסי" שהורחבה לסוגי מתגים שונים כולל מתגי טרהביט בשדרת הרשת והדטה סנטר ומתגי קצה חדשים, תוך בחינת השאלה לאיזה כיוון הולך עולם הדטה סנטר וזאת בהמשך למגמה של Juniper להפוך את מרכיבי הרשת בדטה סנטר לישות אחת, יעילה ביותר, עם זמני תגובה מהירים ביותר, קלה ופשוטה לניהול ותחזוקה".

אירועים קרובים