תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פאלו אלטו נטוורקס – הסיבות להצלחה

05/11/2012 14:58

מאת צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף ב-InnoCom מקבוצת אמן

שמה של חברת פאלו אלטו ושל מייסדה הישראלי ניר צוק נמצאים בראש הכותרות בעיתונים הכלכליים ובמדורי הטכנולוגיה בשבועות האחרונים. הסיבה לכך הינה ההצלחה הפנומנאלית של החברה בשתי ההנפקות המוצלחות שהיא ביצעה בנאסד"ק האמריקאי: החברה שווה כיום 1.61 מיליארד דולר, לאחר שהונפקה לראשונה בסוף יולי וכבר ביום המסחר הראשון זינקה מנייתה ב-26.5 אחוזים. מאז ההנפקה, עלתה המנייה ב-47.6 אחוזים וחברת המחקר האמריקאית Renaissance Capital הגדירה אותה כ-"אחת ההנפקות המוצלחות ברבעון השלישי".
אז מהן, אם כן, הסיבות להצלחה של פאלו אלטו? ניתן למנות כמה סיבות עיקריות:

ביצועים, ביצועים, ביצועים – לקוחות ברחבי העולם בוחנים כיום בשבע עיניים את אמצעי אבטחת המידע שלהם, בעיקר על רקע מתקפות הסייבר והפריצות האחרונות. השוק בארץ ובחו"ל מדבר על "הדור הבא" של מערכות האבטחה ורבים מהארגונים ומהחברות מחכים להתפתחויות אשר לפיהן תקבע החלטתם.

לא ניתן לתלות את הצלחתה של פאלו אלטו אך ורק בביצועים שלה, אולם אין ספק שנושא הביצועים הוא גורם משמעותי בהחלטה: הביצועים הגבוהים שהיא מספקת ללקוח, אשר מאפשרים לו להתמודד עם איומי ההווה והמחר, מתן יכולת קונסולידציה (האחדה) של אמצעי אבטחת מידע שונים ופתרון כולל, אשר נבנה לצרכים המודרניים ולא כ"טלאי על טלאי" – הם אלה אשר, בראש ובראשונה, גורמים ללקוחות להתעניין במוצרים של פאלו אלטו. העוצמה של מוצרי פאלו אלטו באה לביטוי בעיקר בפרויקטי אבטחת מידע ל-Data Centers, שם נדרשים ביצועים גבוהים במיוחד והסתכלות שונה לחלוטין על מפת האיומים, ברמת סקירת כלל היישומים – מה יש לי בתוך הארגון? מי משתמש באיזו אפליקציה ועבור איזה צורך? ואיך ניתן לבדוק שהוא לא פוגע בביצועים.

אינוקוםחברה חדשה אך בוגרת – המצב בו נמצאת פאלו אלטו כיום הינו מצב אידיאלי של חברה אשר אינה במצב של חברת הזנק (סטארט אפ) לא מוכרת, אשר צריכה להוכיח לשוק את המודל העסקי שלה ואת ההיתכנות הביצועית, אלא מדובר בחברה צעירה מספיק כדי להכיר את צרכי השוק כיום ואת חשיבות ה-web 2.0 בחיי הארגון, אך יחד עם זאת, בוגרת מספיק כדי לספק מענה מוכח, בשל, אשר מוכיח עצמו בקרב חברות גדולות וקטנות, ממגזרים שונים וממקומות שונים בעולם, מדי יום ביומו.

פעילות נמרצת בשווקים מקומיים בעולם (ובשוק הישראלי) – פאלו אלטו דואגת לספק שירות טוב ומותאם אישית ללקוחותיה ברחבי העולם. השוק הישראלי, הודות לפעילות של InnoCom, נהנה מטכנולוגיה חדשנית ומותאמת לעולם אבטחת המידע של המחר. כתוצאה מגידול ניכר בהיקף הפעילות של פאלו אלטו בישראל בשנה החולפת, מוקם בימים אלה סניף מקומי של החברה בישראל, אשר יסייע לנו לקדם את פעילות פאלו אלטו עוד יותר.

לסיכום, מוצרי אבטחת המידע של פאלו אלטו מספקים מענה לאיומים החדשים ואינם מתרכזים בפתרונות של עולם אבטחת המידע הישן. הם עושים זאת בעזרת ארכיטקטורה וטכנולוגיה חדשניות, ביצועים גבוהים במיוחד ויכולות ניהול מרכזיות נוחות אשר הופכים את כל העבודה עם המוצרים לקלה, מהירה ופשוטה בהרבה.

אירועים קרובים