טלדור תקים מערכת ניהול לתשתיות מים וביוב בתאגיד מי גבעתיים; ההיקף: חצי מיליון שקלים

החברה תספק לתאגיד מערכת גיאוגרפית אחודה מקצה לקצה שנותנת מענה לניהול, תכנון, הקמה ותיקון של תשתיות המים והביוב בעיר ● המערכת כוללת אוסף של יכולות התומכות בכל מגוון הצרכים והתהליכים של התאגיד, ובכלל זה ניתוח הנדסי, ניהול אירועים, ניהול המיפוי והנכסים, תחזוקת הנתונים וכן הפצה ושיתוף המידע בארגון

טלדור החלה בהקמה ותחזוקה של מערכת IT לניהול ומיפוי תשתיות המים והביוב עבור תאגיד מי גבעתיים. הפרויקט החל בספטמבר השנה וצפוי להסתיים במרץ 2013. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו שהוא עומד על כחצי מיליון שקלים.

תאגיד מי גבעתיים מטפל בתשתיות המים והביוב בעיר ומשרת כ-55 אלף תושבים. טלדור תספק לתאגיד מערכת גיאוגרפית אחודה מקצה לקצה שנותנת מענה לניהול, תכנון, הקמה ותיקון של תשתיות המים והביוב בעיר. מערכת ניהול התשתיות הרטובות העירוניות כוללת אוסף של יכולות התומכות בכל מגוון הצרכים והתהליכים של התאגיד, ובכלל זה ניתוח הנדסי, ניהול אירועים, ניהול המיפוי והנכסים, תחזוקת הנתונים וכן הפצה ושיתוף המידע בארגון. המערכת אף תאפשר קבלת מידע מהשטח באמצעות מכשור נייד וטלפונים חכמים.

טלדור היא זו שפיתחה את המערכת והפרויקט מבוצע כולו בסביבת הווב בענן שלה. הפרויקט מבוסס טכנולוגיית דוט.נט של מיקרוסופט (Microsoft), עם SQL server Spatial וטכנולוגיות GIS של אוטודסק (Autodesk). המערכת תשרת עשרות משתמשים, עובדי תאגיד המים.

לדברי אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, "תאגידי המים מהווים נדבך חשוב בשדרוג תשתיות המים בישראל, המסייעים בחיסכון במשאב יקר זה ובשיפור השירות לתושבים ולעסקים. יש לטלדור מאות פרויקטים בתחום ה-GIS. ביצענו פרויקטים להקמת מערכות מידע גיאוגרפי עבור תאגידי מים וביוב ומערכות מיפוי הנדסי ביותר מ-40 רשויות מקומיות בישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים