אפל מכרה שלושה מיליון מחשבי iPad תוך שלושה ימים

היחידות שנמכרו הן ממחשבי ה-iPad מיני וממחשבי ה-iPad מהדור הרביעי, שהושקו באחרונה ● אפל לא פירטה כמה מהן היו מכל מוצר ● ב-IDC מעריכים שהנתח של אפל בשוק מחשבי הלוח ירד לכ-50%

אפל (Apple) רשמה מכירות נאות של מחשבי ה-iPad מיני ודגמי ה-iPad החדשים, מהדור הרביעי, שהשיקה באחרונה ב-34 מדינות. בשלושת הימים שמתחילת המכירה ביום ו' מכרה החברה לא פחות משלושה מיליון יחידות. אפל לא פירטה כמה מבין היחידות שנמכרו בסוף השבוע הן מדגמי iPad מיני וכמה מדגמי iPad מהדור הרביעי.

מחשבי ה-iPad מיני מצוידים בצג בקוטר של 7.9 אינץ' ובאבחנה של 1024 על 768 פיקסלים, מעבד A5, זיכרון RAM בנפח של 512 מגה-בייט, מצלמה עיקרית בעלת אבחנה של חמישה מגה-פיקסל מצלמה אחורית נוספת, בעלת אבחנה של 1.2 מגה-פיקסל, זיכרון אחסון בנפח של בין 16 ל-64 ג'יגה-בייט, בהתאם לדגם, ובחיי סוללה של עד 10 שעות.

המחיר לדגם בעל הזיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט הוא 329 דולרים (כל המחירים נכונים לארצות הברית). הדגם בעל הזיכרון בנפח של 32 ג'יגה-בייט עולה 429 דולרים וזה בעל הזיכרון בנפח של 64 ג'יגה-בייט – 529 דולרים. יצוין, כי כל מחשבי ה-iPad מיני שהגיעו לחנויות ביום ו' מצוידים בתקשורת Wi-Fi בלבד. הדגמים המצוידים בתקשורת סלולרית מהדורות השלישי או הרביעי יגיעו לחנויות רק לקראת סוף החודש.

אפל הוסיפה וציינה, כי כל המלאי של מחשבי ה-iPad מיני כבר אזל ממדפי החנויות בארצות הברית. ככל הנראה, רבים מהלקוחות הזמינו את המכשירים במהלך התקופה בה קיבלה אפל הזמנות מראש, החל מ-26 באוקטובר, ורוב המכשירים שהגיעו לחנויות מהמשלוח הראשון היו מיועדים ללקוחות אלה.

"הלקוחות ברחבי העולם אוהבים את מחשבי ה-iPad מיני ואת מחשבי ה-iPad מהדור הרביעי", אמר טים קוק, מנכ"ל אפל. "במהלך סוף השבוע רשמנו שיאים חדשים של מכירות ואנחנו פועלים לספק במהירות את הביקוש העצום".

כך או כך, יצוין שבחברת המחקר IDC מעריכים שהנתח של אפל בשוק מחשבי הלוח ירד לכ-50%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים