F5 שכרה שתי קומות במגדל החדש בעתידים בשטח 4,000 מ"ר

מהחברה נמסר, כי המהלך בוצע "על מנת לאחד את מרכז הפיתוח ומטה המכירות שלה, ששניהם נמצאים במיקומים שונים ברמת החי"ל, וכן את חברת טרפיקס סיסטמס למרכז אחד" ● על פי F5, "חלק ניכר מהשטח יוקצה למעבדות הפיתוח"

הסניף הישראלי של F5 שכר שתי קומות במגדל החדש עתידים, בשטח כולל של 4,000 מטרים רבועים – כך נודע לאנשים ומחשבים.

כיום, נמצאים מטה המכירות ומרכ"ז המו"פ של החברה, שמונים יחדיו 100 עובדים, בשני משרדים שונים ברמת החי"ל.

מ-F5 נמסר, כי "החברה אכן שכרה שתי קומות במגדל עתידים וזאת על מנת לאחד את מרכז הפיתוח ומטה המכירות שלה, ששניהם נמצאים במיקומים שונים ברמת החי"ל, וכן את חברת טרפיקס סיסטמס (Traffix Systems) למרכז אחד. חלק ניכר מהשטח יוקצה למעבדות הפיתוח".

F5 רכשה בעבר את מגניפייר תמורת 30 מיליון דולרים ואת הקניין הרוחני של קרשנדו תמורת 5.6 מיליון. למגניפייר יש פיירוול ליישומי ווב שהוכנס להיצע המוצרים של החברה. הוא מגן מפני מתקפות סייבר שפיירוול מסורתי לא מסוגל להגן מפניהן והעובדים ממשיכים בעבודות פיתוח שלו. על בסיס מגניפייר הוקם בארץ מרכז המו"פ של F5 בישראל.

טרפיקס נרכשה על ידי F5 בפברואר השנה. בשתי החברות ניסו לשמור על קיומה של העסקה ועל ההיקף הכספי שלה בסוד, אולם לאנשים ומחשבים נודע שהוא עולה על 100 מיליון דולרים. טרפיקס סיסטמס עוסקת בפיתוח מערכות תוכנה לשיפור התנועה, ניהול התקשורת והגדלת הביצועים ברשתות תקשורת סלולרית מהדור הרביעי, LTE. טרפיקס מונה אף היא כ-100 עובדים.

ג'ון מק'אדם, מנכ"ל F5, הגיע לארץ לפני ימים אחדים וסירב לענות לשאלת אנשים ומחשבים האם ביקורו נועד כדי לסגור עסקה לרכישת חברה ישראלית: "כמובן שאני לא יכול לנקוב בשמות של חברות ישראליות שאנחנו בוחנים את רכישתן, אם אנחנו בוחנים".

ככלל, הוסיף מק'אדם, "המניע לרכישות שלנו הוא אך ורק כאלה התואמות את מפת הדרכים הטכנולוגית שלנו. איננו רוכשים חברות בגלל בסיס לקוחות או מניעים כספיים של רווח עתידי. אנחנו משקיעים במו"פ נתח מטורף של 12% מהמחזור שלנו – פי שניים מיבמ (IBM) ופי שישה מ-HP".

F5

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים