מינויים חדשים בתיקשוב הממשלתי

צופית חי מונתה למנהלת היחידה להפחתת הנטל הבירוקרטי ולשיפור השירות ממשלתי לציבור ואנטולי וייסמן מונה למנהל הדטה-סנטר של מערך התיקשוב הממשלתי ● גבי כהן, מי שתפקד כ-CTO של מנהל הרכש הממשלתי, החל השבוע את תפקידו החדש כסגן מנהל ממשל זמין, ויעבוד תחת אופיר בן אבי

צופית חי, מנהלת היחידה לשיפור השירות ממשלתי לציבור

מערך התיקשוב הממשלתי צירף לשורותיו בימים אלה מספר בעלי תפקידים חדשים.

צופית חי מונתה למנהלת היחידה להפחתת הנטל הבירוקרטי ולשיפור השירות ממשלתי לציבור. היחידה בראשות חי תקדם את שירות הלקוחות הממשלתי, תפעיל את מדד השירות הממשלתי ותרכז את הקמת מרכז המענה הטלפוני הממשלתי (נמ"ל), את קטלוג השירות האינטרנטי (מעש"ה) ואת עבודת המטה לשיפור השירות. כמו כן, תפעל היחידה להפחתת הנטל הבירוקרטי ולייעול תהליכי עשיית העסקים בישראל. במסגרת עבודתה, תגדיר ותנחיל היחידה את מדיניות השירות הממשלתי בתפיסה השמה את האזרח במרכז ומקדמת ערכים של שקיפות, שיתוף ואחריותיות. בנוסף, היא תסייע למשרדים בבניית תהליכים משפרי שירות, הגדרת נורמות השירות והסטנדרטים ובקידום כלים טכנולוגים תומכים.

בתפקידה הקודם ניהלה חי את תחום השירותים הישירים ללקוחות שרותי בריאות כללית והובילה את פיתוח מערכת ה-CRM לניהול פניות הלקוחות והפיכת האינטרנט לכלי שירות מרכזי המאפשר מתן שירותים בכל מקום ובכל עת.

אנטולי וייסמן, מנהל הדטה-סנטר של מערך התיקשוב הממשלתיאנטולי וייסמן מונה למנהל הדטה-סנטר של מערך התיקשוב הממשלתי, שישתייך לחטיבה הגדולה, בה מנוהלים הגופים האופרטיביים הגדולים, כמו ממשל זמין, מרכב"ה והפרויקטים הבין-משרדיים. בתפקידו הקודם ניהל וייסמן את אגף התשתיות והאינטגרציה בפרטנר והוביל את האסטרטגיה הטכנולוגית ואת תהליכי הסטנדרטיזציה באגף. לפני הגעתו לפרטנר ניהל את מחלקת התשתיות באגף מערכות מידע של חברת האשראי כאל.

גבי כהן, מי שתפקד כ-CTO של מנהל הרכש הממשלתי, החל השבוע את תפקידו החדש כסגן מנהל ממשל זמין, ויעבוד תחת אופיר בן אבי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    אנטולי ויסמן, מינוי ראוי. אדם רציני, ממוקד במטרה עם יכולת הנעת עובדים מרשימה. בהצלחה.

  2. יובל

    כמה אלפי מכתבי פיטורים יעשו את העבודה, ולא כמה תפקידים שאף אחד בממשלה לא מייחס להם חשיבות אמיתית...

אירועים קרובים