תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מרוץ ה-IT לאימוץ הענן: BMC מכפילה בעולם את בסיס לקוחות Remedyforce תוך פחות מששה חודשים

Remedyforce יוצג במסגרת כנס לקוחות של BMC, מטריקס ובלאט לפידות, שיתקיים ב-13 בנובמבר במשרדי BMC , הברזל 10 רמת החייל

06/11/2012 14:32

BMC הכריזה לאחרונה כי למעלה מ-400 חברות בעולם אמצו את פתרונות שירותי ניהול ה-IT מבוססי הענן שלה. פתרונות אלה כוללים את BMC Remedyforce Service Desk שהכפיל את מספר הלקוחות שלו בפחות משישה חודשים.

מאז השקתו בארה"ב לפני כשנה, לקוחות אמצו את פתרון BMC Remedyforce Service Desk מהר יותר מאשר את זה של כל מתחרה אחר בשוק.  לדוגמה, מוסד פיננסי אמריקאי גדול מבוסס אינטרנט, בחר לאחרונה ב-Remedyforce על פני פתרונות אחרים של חברות מתחרות. בנוסף, לכוחה של פלטפורמת BMC, ארגונים המשתמשים ב-BMC Remedyforce Service Desk נהנים מהיכולות החברתיות, הניידות ויכולות זמן אמת של פלטפורמת ה-salesforce.

"הלקוחות שלנו משתמשים במכשירים ניידים יותר ויותר לניהול סידורי הנסיעה שלהם, שימוש היוצר סביבה מקוונת המחייבת זמן תגובה דומה ממחלקת ה-IT שלנו. בחרנו ב-Remedyforce על מנת שתעזור לנו לעמוד בדרישות הגוברות של השירות שלנו ולהגדיל את ההיענות ללקוחות ולרשת השירות שלנו", אמר Lanre Omotayo, מנהל IT מצפון קנדה. "באמצעות Remedyforce אנחנו יכולים לתמוך בקלות ובאופן עקבי במשתמשים מרוחקים באזורי זמן שונה. והחשוב ביותר, הפתרון חוסך לנו זמן וכסף, ללא עלויות תשתית".

לדברי Jarod Greene, אנליסט מחקר בכיר ב-Gartner, "שיטת פריסת SaaS / ענן ל-IT עבור כלי שירות הופכת במהירות לאפשרות מעשית שתחליף כלים מקומיים. המחקר של Gartner והמשוב מלקוחות תומכים בצורה ברורה ברעיון שהענן הופך במהירות למודל רישוי ופריסה מקובל. אנליסטים בתעשייה מדברים על סיבות שונות על מנת לעודד ארגונים לשקול את השימוש בענן, וביניהם שיקולים הקשורים להון כספי, תחזוקה ומשאבים".

בלאט לפידות יישומים ארגוניים"Remedyforce היא מרכז תמיכה של IT שנבנה עבור העולם החברתי", אמר יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC. "באמצעות חדשנות מתמשכת, BMC ו-salesforce.com מחויבים לעזור למחלקות IT להשיג הצלחה גדולה יותר באמצעות העצמה של מחשוב ענן חברתי ונייד הנמצא בForce.com ו-Chatter.

עוד הוא מוסיף ומציין: "הגרסה העדכנית של BMC Remedyforce Service Desk מציעה רמות גבוהות עוד יותר של יצרניות למשתמשי קצה עם יכולות חדשות וחדשניות לניהול בקשות שירות והשילוב של מדיה חברתית ומקורות חיצוניים במערכת מודרנית באמת של מערכת ניהול ידע, המשפרת את שביעות הרצון של הלקוח ומספקת הישגים משמעותיים ביעילות עבור ה-IT. בנוסף, BMC Remedy OnDemand מספקת את הפתרון המוביל בשוק-IT לניהול השירות לארגונים כשירות על בסיס הענן. BMC תמשיך לספק את המענה המיטבי לצרכים של ITSM באמצעות טכנולוגיה עכשווית הכוללת התקדמות בממשקי משתמש, התאמה אישית ואינטגרציות יקרות ערך".

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס

אירועים קרובים