תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | רוני שדה, Med-1: "הרקטות מצפון ומדרום והאיום האיראני הופכים את האירוח אצלנו לרלוונטי מתמיד"

רוני שדה, מנכ"לMed-1, מתאר בראיון כיצד ארגונים, שבעבר העבירו רק את אתר הגיבוי מחוץ לארגון, מעבירים כיום גם את הייצור (Production) של ה-IT מחוץ לארגון, בשל הצורך לחסוך בעלויות ולקבל תפעול יעיל יותר

07/11/2012 14:36

מאת הילל יוסף

"החשש מפני נפילת רקטות מלבנון ומרצועת עזה, כמו גם האיום האיראני, הופכים את האירוח אצלנו לרלוונטי מתמיד. התועלות המתקבלות מאירוח שכזה הן רבות, הן בהיבט התפעולי והן בהיבט הכלכלי", כך אומר רוני שדה, מנכ"ל Med-1, בראיון בעקבות כנס בנושא מיחשוב ענן שהתקיים ב-16.10 במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לדברי שדה, "אנו החברה מספר 1 בארץ בתחום הדטה סנטר. יש לנו לקוחות מכל המגזרים במשק: פיננסי, ממשלה, היי-טק, תעשייה, קמעונאות, בריאות ועוד. אנו מספקים את הפתרונות הטובים ביותר לתחום הדטה סנטר. המתקנים שלנו מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר ממגוון עצום של איומים. יש לנו שלושה מתקני אירוח ברחבי הארץ, המכילים רצפה בשטח של למעלה מ-12 אלף מטרים רבועים. כלל המתקנים הם תת-קרקעיים וממוגנים ומאפשרים ללקוח לקבל שירותים מגוונים באתרים שונים כולל גיבוי בין האתרים".

– מה השתנה באירוח מערכות IT ארגוניות מבעבר?
"בעבר, הלקוח הארגוני היה מוציא את סביבת הגיבוי וה-DR שלו החוצה, ואילו את מערכות ה-IT הארגוניות הוא היה משאיר אצלו, בבית. כיום המצב השתנה, והלקוחות הארגוניים מוציאים גם את סביבת הייצור החוצה, בין השאר – אלינו".

– מהן התועלות המתקבלות מהוצאת ה-IT הארגוני החוצה, לאירוח?
"הלקוחות הארגוניים מקבלים רמת שירות, SLA גבוהה, לצד סביבה תפעולית שהם לא היו יכולים לייצר לבד, או שהדבר היה עולה להם ביותר מדי כסף. היבט נוסף הוא המיגון – האירוח אצלנו מבטיח רמת שרידות גבוהה ביותר במקרה אסון.

בנוסף, אנו מספקים סביבת עבודה בחירום לטובת המשכיות עסקית. אם, חלילה, קרה אסון במדינה או אירע אירוע נקודתי – הלקוחות הארגוניים יכולים להעביר אלינו את מוקד הפעילות שלהם ולהמשיך לעבוד".

– אילו שירותים אתם מספקים?
"השירותים הבסיסיים שלנו הם: שטחי רצפה, מיזוג אוויר, אבטחה פיסית ואבטחה אלקטרונית. בנוסף אנו נותנים שירותים מקצועיים לעולמות ה-System, אבטחת מידע ותקשורת. כמו כן, אנו מספקים סביבת מיחשוב ענן. ההתמחות שלנו היא בענן פרטי בעולם ה-DR או בייצור, לטובת לקוחות הרוצים פתרונות ייחודיים עבורם. אנו מאפשרים ללקוח לבנות ענן פרטי בשבילו, בכל טופולוגיה או צורה שהוא רוצה בה. ללקוחות אנטרפרייז רבים יש צרכים ייחודיים, והם יכולים לממש ולקבל מענה לצרכים אלה על גבי התשתית שלנו. לדוגמה, חיבורים ישירים דרך ספקי תקשורת – כל אחד מהם, גם ברמת האינטרנט וגם ברמת התשתית.

אנו מאפשרים לעובדים של הלקוח הארגוני להמשיך לעבוד בכל מצב: דרך האינטרנט, במשרדים שלו או אצלנו. לכל ארגון אנו מעניקים את מגוון הפתרונות ומאפשרים לו לקבל אספקת שירותי מיחשוב בכל סיטואציה".

"רמת הדטה סנטרים ואיכות השירותים שלנו בעולמות אבטחת המידע, שרידות המערכות והמערכות התומכות שלנו – טובות מהמתחרים", סיכם שדה, "זה תחום ההתמחות שלנו, אנו עושים רק את זה. אנו מצויים כבר עשר שנים בתחום הזה – דברים ומעסיקים את המומחים הטובים ביורת בתחום, זהו המיקוד המקצועי שלנו".

ליצירת קשר: 09-7476000, אתר הבית

אירועים קרובים