תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רד האט השיגה את הסמכת האבטחה הגבוהה ביותר ל-Red Hat Enterprise Linux 6

הסמכת האבטחה הבינלאומית ממקמת את Red Hat Enterprise Linux בין מערכות ההפעלה בעלות ההסמכות הרבות ביותר בתעשייה

06/11/2012 14:40

רד האט (Red Hat), הספקית הגדול בעולם של פתרונות קוד פתוח (מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל), הודיעה כי Red Hat Enterprise Linux 6, כולל ה-KVM hypervisor, זכו ברמת הסמכה EAL 4+ של ה-Common Criteria – רמת ההסמכה  הגבוהה ביותר למערכת הפעלה מסחרית ללא שינוים. זאת  עבור פרופיל הגנת מערכת ההפעלה (SPP), כולל מודולים מורחבים עבור ניהול מתקדם, ביקורת מתקדמת, Labeled Security ווירטואליזציה עבור Red Hat Enterprise Linux 6 על מערכות חומרה של Dell, HP, IBM ו-SGI.

ה- Common Criteria הנו מערך של סטנדרטים בעל הכרה בינלאומית, המשמש ע"י הממשל הפדראלי בארה"ב וגופים אחרים להערכת האבטחה והבטיחות של מוצרי טכנולוגיה. במתכונת ה-Common Criteria מייצגת EAL את העומק והעוצמה של ההערכה, נותנת לצרכנים את האמון כי מוצרים שהוגדרו ברמה ספציפית עומדים בחבילה של דרישות הבטחת אבטחה הכרוכות עם רמה זאת.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי הסמכה זאת מספקת לגופים ממשלתיים, מוסדות פיננסיים ולקוחות בסביבות אחרות הרגישות לאבטחה, את הוודאות ש- Red Hat Enterprise Linux 6 עומדת בתקני אבטחה ממשלתיים.

Red Hat Enterprise Linux 6 מצוידת בלינוקס בעלת אבטחה מתוגברת (SELinux) – פרויקט משותף שפותח עם הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) בארה"ב. הסמכת Common Criteria זאת מספקת את הביטחון ששימוש ב-Red Hat Enterprise Linux 6 עם ה-KVM hypervisor מאפשר לארח "דיירים" רבים באותה מכונה, תוך שמירה על הפרדה בין אורח וירטואלי אחד לכל אחד מהאחרים, בשימוש בטכנולוגיית Mandatory Access Control שפותחה ע"י ה-NSA.

רד האט עובדת בצמוד עם Dell, HP, IBM ו-SGI להסמכת Red Hat Enterprise Linux 6 על מגוון רחב של מערכות חומרה, וכחלק של מאמץ ההסמכה השיגה מערכת ההפעלה את הסמכת Common Criteria על מגוון רחב של פלטפורמות מחברות אלה:

•    מערכות Dell מבוססות על x86 bit Intel
•    מערכות HP מבוססות על מעבדי x86 64bit Intel Xeon
•    מערכות HP מבוססות מעבדי AMD64
•    מערכות IBM מבוססות על מעבדי x86 64bit Intel Xeon
•    מערכות SGI מבוססות על מעבדי x86 64bit Intel Xeon

Red Hat Enterprise Linux 6 בלי תמיכת וירטואליזציה:

•    כל המערכות שצוינו למעלה תחת Red Hat Enterprise Linux עם תמיכת וירטואליזציה
•    מערכות IBM POWER מבוססות על מעבדי POWER7
•    IBM System z מבוססת על מעבדי z/Architecture

פול סמית, סגן נשיא ומנהל כללי לפעילויות בתחום הציבורי ברד האט, אמר: "הסמכה זו מציינת את הסמכת Common Criteria ה-15 שלנו ל-Red Hat Enterprise Linux, מה שמקנה לנו מקום בצמרת רשימת מערכות ההפעלה המוסמכות ביותר בתעשייה. יש לנו מחויבות עמוקה להסמכות אבטחה, כך שלקוחות יכולים לפנות בבטחה לרד האט עבור המומחיות של פריסת פתרונות קוד פתוח ברמות אבטחה מקסימליות.  עבודתנו עם Dell, HP, IBM ו-SGI על הסמכה זאת, מחזקת לקוחות ממשלתיים היכולים להריץ Red Hat Enterprise Linux בבטחה על מגוון רחב של מערכות חומרה מהיצרנים המובילים בתעשייה".

כדי לדעת יותר

אירועים קרובים