תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Salesforce.com הכריזה על ServiceWise כשותפת זהב!

06/11/2012 15:00

חברת הענק Salesforce.com הכריזה על ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, כ-Gold Cloud Alliance Partner. ההכרזה תינתן רשמית בוועידת TLVForce 2012 בשבוע הבא בה מארחת ServiceWise את הוועידה השנתית של Salesforce.com בישראל. מעמד זה מאפשר ל ServiceWise שתוף פעולה הדוק יותר עם אנשיSalesforce.com בתחום המכירות, השיווק והתמיכה הטכנית בלקוחות הישראליים.

עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומרת: "Salseforce.com מעניקה שותפות זהב לחברות העומדות בקריטריונים קפדניים שהוצבו על ידה. בין היתר: מבחני הסמכות של היועצים, עמידה ביעדי מכירות, כמו גם תרומה משמעותית לקידום העסקים של Salesforce.com בישראל. אנו גאים להיות שותפי זהב של Salesforce.com".

ServiceWise מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח. המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 100,000 לקוחות ברחבי העולם.

אתר הבית של ServiceWise
אתר הבית של Salesforce.com

אירועים קרובים