תוכן שיווקי

לקראת אירוע | צעד גדול ל-BPM מבית רד-האט, צעד ענק לתועלת העסקית

ראיון עם חואן רובר, מנהל מכירות JBoss Enterprise בקבוצת הקוד-הפתוח של מטריקס

06/11/2012 15:43

מטריקס השיקה לאחרונה בישראל את פתרון ה BPM JBoss (ניהול תהליכים עסקיים) החדש של רד-האט. פתרון ה-JBPM5, המחליף את גרסה 3 מהווה קפיצת מדרגה הן טכנולוגית והן קונספטואלית.

לדברי חואן רובר, מנהל מכירות פתרונות JBoss Enterprise מבית רד האט בקבוצת הקוד-הפתוח של מטריקס: "הגרסה החדשה של JBPM היא למעשה חבילה לניהול והגדרת תהליכים עסקיים גמיש. מערכות BPM מסורתיות התמקדו באחד מסוגי המשתמשים בלבד: או אנשים טכניים, לרוב מפתחים, או אנשים המעורבים בפעילות העסקית של הפעילות הארגונית. ל-5 jBPM יש מוקד כפול: היא מציעה תכונות ניהול תהליכים באופן ששני סוגי המשתמשים משתמשים עסקיים ומפתחים יכולים להפיק את מלוא התועלת של מנוע ה-BPM".

אז מה עושים עם 5-jBPM?
"המערכת מאפשרת להגדיר מטרות עסקיות ולעקוב אחר ביצוען צעד אחר צעד באמצעות תרשים זרימה גמיש ונוח לתפעול והבנה. חידוש זה משפר באופן משמעותי את הנראות והזריזות של לוגיקה העסקית. הליבה של jBPM5 היא מנוע מבוסס JAVA המאפשר לבצע תהליכים עסקיים באמצעות מפרט 2.0 BPMN האחרון. התבססות המנוע על JAVA טהור מאפשר בהמשך תחזוקה ופיתוח מהירים וקלים תוך התבססות על יעד זמין. בחלק העליון של מנוע הליבה, ישנם תכונות וכלים המציעים תמיכה בתהליכים עסקיים לאורך כל מחזור החיים שלהם".

JBPM5 כולל מספר מרכיבים:

• עורך מבוסס Eclipse ומבוסס WEB כדי לתמוך ביצירה הגרפית של התהליכים העסקיים (Drag & Drop).
• Transactions Pluggable מבוססת על JPA / JTA
• Pluggable-HumanTask מבוסס WS לצורך משימות שצריכות להתבצע על ידי "שחקנים האנושיים"
• קונסולת ניהול תהליך, למשל, רשימות של משימות וניהול טופסי משימה ודיווחים
• ניהול מאגר תהליך
• רישום ההיסטוריה (לביצוע שאילתות / ניטור / ניתוח)
• אינטגרציה, OSGi, וכו '

התמודדות עם מצבים מורכבים ומשתנים
"jBPM תומך בתהליכים דינאמיים הדורשים גמישות והתמודדות עם מצבים מורכבים ומשתנים, תהליכים שקורים בחיים האמיתיים של ארגוני Enterprise ושלא יכולים להיות מתוארים בקלות באמצעות תהליך נוקשה", מסביר רובר ומוסיף: "הבשורה שרד-האט מביאה לשוק היא יכולת השליטה של משתמשי הקצה בתהליכים עסקיים. משתמש הקצה יוכל לקבוע אילו חלקים של התהליך צריכים להתבצע ואלו לא באופן דינמי".

jBPM -5 הוא חלק מפלטפורמת ה JBoss BRMS המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הפלטפורמה כוללת מנוע חוקה מבוסס drools , CEP וכאמור 5 JBPM.

" בין לקוחותינו בישראל בנק לאומי, בטר-פלייס, צים, Teoco ועוד. המודל העסקי של רד-האט המבוסס על קוד-פתוח מאפשר לנו לתת מקסימום תועלות, מקסימום גמישות, מקסימות חדשנות טכנולוגית בתקציב ללא תחרות".

אירועים קרובים