מיקרוסופט תשלב את לאומי קארד בארנק הדיגיטלי שלה

השילוב יבוצע במהלך השבועות הקרובים ויאפשר ללקוחות לאומי קארד לבצע עסקות ביישומים של חנויות וכן לצפות בנתוני הכרטיסים שלהם, בהם פרטי עסקות שביצעו, חיובים עתידיים ויתרה לניצול במסגרת האשראי ● בהמשך, יוכלו משתמשי לאומי קארד אף לרכוש כרטיסים למופעים ולהעביר כספים ולנהל את כרטיסי האשראי שלהם בחברה דרך הטלפון, בסנכרון מלא עם מחשבים אישיים וטאבלטים שפועלים על חלונות 8

מיקרוסופט (Microsoft) עתידה לשלב במהלך השבועות הקרובים את לאומי קארד בארנק הדיגיטלי החדש שלה, ה-Wallet Hub. הלקוחות של חברת כרטיסי האשראי הישראלית יוכלו לבצע, לאחר השילוב, עסקות ביישומים של חנויות וכן לצפות בנתוני הכרטיסים שלהם, בהם פרטי עסקות שביצעו, חיובים עתידיים ויתרה לניצול במסגרת האשראי.

בהמשך, יורחבו אפשרויות השימוש של לקוחות לאומי קארד בארנק של מיקרוסופט והם יוכלו לרכוש כרטיסים למופעים ולהעביר כספים ולנהל את כרטיסי האשראי שלהם בחברה דרך הטלפון, בסנכרון מלא עם מחשבים אישיים וטאבלטים שפועלים על חלונות 8 (windows 8).

הארנק של מיקרוסופט צפוי לתמוך בעתיד בטכנולוגיית NFC ולאפשר למשתמשים לבצע רכישות באמצעות כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב, כרטיסי מועדון מרובים בתוך ממשק תשלום אחיד ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים