ארצות הברית: בית המשפט השית על אפל קנס של 368 מיליון דולרים בגין הפרת זכויות בפטנט

אפל תפצה את חברת VirnetX לאחר שהפירה פטנט שלה בתחום הרשתות בכך ששילבה אותו במוצרים שונים, ובהם FaceTime - קבע בית המשפט ● בכתב התביעה ביקשה החברה פיצויים בסכום של 900 מיליון דולרים, אולם היא זכתה, בסופו של דבר, בסכום נמוך הרבה יותר ● VirnetX ידועה כמי שנוהגת להגיש תביעות נגד חברות היי-טק גדולות על הפרת זכויות בפטנטים

אשמה. אפל

בית משפט בטקסס קבע אתמול (ג'), כי על אפל (Apple) לשלם פיצויים בסכום של 368 מיליון דולרים לחברת VirnetX, שמחזיקה בפטנטים ומציעה תוכנות אבטחה. על פי עדכון שפרסמה סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) בטוויטר (Twitter), הפטנט שבגין הפרתו נקנסה אפל הוא בתחום הרשתות.

בתביעה שהגישה טענה VirnetX, כי אפל שילבה פטנטים שלה בתחום הרשתות במוצרים שונים, ובהם FaceTime. בכתב התביעה ביקשה החברה פיצויים בסכום של 900 מיליון דולרים, אך המושבעים פסקו, כי היא תפוצה, כאמור, ב-368 מיליון דולרים.

VirnetX ידועה כמי שנוהגת להגיש תביעות נגד חברות היי-טק גדולות על הפרת זכויות בפטנטים. בימיה הראשונים רשמה החברה פטנטים בצורה אגרסיבית על טכנולוגיה ליצירה של רשתות פרטיות וירטואליות (VPN) באינטרנט. לאחר שחברות גדולות נכנסו לתחום הגישה VirnetX תביעה נגד מיקרוסופט (Microsoft) ובמסגרת הסכם פשרה זכתה בסכום של 200 מיליון דולרים. תביעות נוספות שלה נגד סיסקו (Cisco), אווייה (Avaya) וחברות נוספות עדיין מצויות בהליכים משפטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים