EMC השיקה סדרת פתרונות לניהול תוכן בענן במותג דוקומנטום

ענקית ניהול המידע הכריזה על מבחר מהדורות חדשות של מוצרי ECM על EMC Documentum Platform 7.0 - הדור הבא של פלטפורמות ניהול תוכן בארגונים, לצד מוצרים חדשים המהווים חיזוק למחויבותה למותג דוקומנטום ● את ההכרזה ערכה החברה במהלך כנס Momentum Europe 2012, הנערך השבוע בווינה שבאוסטריה

07/11/2012 14:45

EMC הכריזה על ההשקה הגדולה ביותר בתולדותיה של מוצרים ופתרונות חדשים לקישורי מידע בסביבת ענן של חטיבת ה-IIG (ר"ת Information Intelligence). את ההכרזה ערכה החברה במהלך כנס Momentum Europe 2012, הנערך השבוע בווינה שבאוסטריה. הכנס משך אליו מעל 1,000 משתתפים מאזור EMEA, כולל משלחת מישראל בראשותו של אייל פלדמן – מי שמוביל את פעילות דוקומנטום (Documentum) בנס טכנולוגיות. המשלחת כללה 40 איש מקבוצת המוצרים של נס, NessPRO, בראשה עומד דדי דבורסקי.

EMC, חברת האחסון הגדולה בעולם – שמחזורה השנה מתקרב ל-20 מיליארד דולרים השנה, ממצבת עצמה לאחר הרכישות הרבות שביצעה, כמובילה עולמית בתחום תשתיות ניהול המידע בכללותו ("Where information lives"). הכנס השנתי ללקוחות החברה מכונה מומנטום, על משקל שמה של חברת דוקומנטום, שנוסדה לפני כעשרים שנה, הובילה את תחום ה-ECM (ניהול התוכן הארגוני) ונרכשה על ידי EMC לפני כעשור תמורת 1.7 מיליארד דולרים.

כל ההכרזות החדשות מהוות חיזוק למחויבותה של EMC למותג דוקומנטום. כך, היא הכריזה על מבחר מהדורות חדשות של מוצרי ECM על EMC Documentum Platform 7.0 – הדור הבא של פלטפורמות ניהול תוכן בארגונים, המציע רמות ביצועים ויכולת התאמה מתקדמות, תוך הפחתה משמעותית של עלויות הרכישה. הפלטפורמה החדשה מופעלת בשילוב עם טכנולוגיית מערכת הניהול EMC xCelerated ומציעה יכולות מתקדמות להפשטה והאצת ההטמעה לתוך סביבת ענן פרטי מבוסס VMware – חברה בת נוספת של EMC, המחזיקה כ-80% ממניותיה.

ריק דבנוטי, נשיא חטיבת ה-IIG ב-EMC, על הבמה בכנס Momentum Europe 2012 בווינה. צילום: פלי הנמר

מוצר נוסף שהוצג בווינה הוא EMC Documentum xCP 2.0 – הדור החדש של הפלטפורמה לפיתוח והתקנת פתרונות לניהול עסקי, המיועד להשתלב בכל הפעילויות בסביבת ענן, ובכללן EMC OnDemand. הפתרון החדש, מסרה EMC, משפר משמעותית את התפוקה הארגונית בעזרת חווית משתמש מודרנית, ניתוח תוכן ותהליכים, ומספק כלי תכנון שלם בעל גמישות ומהירות פיתוח מרביים.

EMC Captiva 7.0 הוא פתרון ההופך מסמכים, הודעות פקס ותכנים מודפסים נוספים, למידע דיגיטלי לשימוש באפליקציות ארגוניות. המוצר החדש מספק יכולות מתקדמות לשיפור רמת התחכום, התפוקה והגמישות בחברות עסקיות.

מוצר אחר שהשיקה EMC הוא EMC Documentum Information Rights Management 5.1, המאפשר גישה בטוחה למכשירים ניידים לצורך הגנה על נכסי מידע לאורך שדרת הארגון, ואף מעבר למערכת הפיירוול, השומרת על הרשת המקומית. המוצר מיועד להגברת התפוקה העסקית ולשיפור ביצועי ה-IT בסביבת עבודה שבה מיחשוב הענן והשימוש במכשירים ניידים הופך לנפוץ יותר ויותר. Documentum IRM 5.1 מאפשר למשתמשי ה-iPad וה-iPhone להיכנס באופן בטוח לתכנים ארגוניים במהלך הפעילות העסקית הרגילה.

הכניסה לתערוכת הפתרונות של כנס Momentum Europe 2012. צילום: פלי הנמר

EMC Syncplicity Connector, המבוסס על פתרון של חברת Syncplicity שנרכשה על ידי EMC באחרונה, מאפשר לארגונים לבצע אוטומטיזציה של הפצת התוכן ממערכת דוקומנטום לכלל המשתמשים והמחשבים שברשותם, כחלק מהתהליך העסקי. מפתחי תוכנות יכולים להשתמש בפתרון החדש על מנת לתכנן, להתאים ולהטמיע אפליקציות המפיצות תוכן באופן אוטומטי או ידני ממאגרי הדוקומנטום שלהם.

EMC השיקה בכנס בווינה גם פתרונות לניהול מידע ורטיקאליים לענפים מסוימים. כך, ה-Documentum for Life Sciences eTMF, למשל, מצמצם עד למינימום את היקף הסיכונים והעלויות של ניסויים קליניים בתחום מדעי החיים. זאת, באמצעות האצת תהליך איסוף המידע הנדרש לקבלת אישור לביצוע הניסוי. כמו כן, מאפשר הפתרון לחברות המממנות את התהליך לבדוק בזמן אמת את סטטוס התיעוד, ומפשט את הגישה למסמכי הבדיקה האלקטרוניים (eTMF) ושליחתם לגורמים נוספים במהלך הניסוי ולאחריו.

פתרון ה-EPFM (ר"ת Engineering Plant and Facilities Management) של דוקומנטום מסייע למפעילי מתקנים גדולים ומנהלי בנייה בפרויקטים מורכבים ליצור, לחלוק, לשמר ולאבטח כמות גדולה של מידע הנדסי ברשת גלובלית של ספקים וקבלנים.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לאוסטריה

מימין: ריק דבנוטי, נשיא חטיבת ה-IIG ב-EMC, משוחח עם אייל פלדמן - ראש קבוצת דוקומנטום ב-NessPRO. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים