מולטיפוינט תייצג את מוצרי GFI בישראל

פתרונות GFI מספקים לעסקים קטנים ובינוניים יכולות הגנה על משאבי הארגון, אוטומציה של ניהול מערך ה-IT ושיפור התפוקה של הפעילות העסקית ● אריה וולמן, סמנכ"ל מכירות במולטיפוינט: "פתרונות GFI מותאמים היטב לשוק הישראלי, המתאפיין בריבוי של ארגונים בינוניים וקטנים המחפשים פתרונות הדורשים תחזוקה מינימלית"

מולטיפוינט, ספקית פתרונות IT לייעול ולאבטחת הרשת הארגונית, תפיץ את פתרונות GFI בישראל. במסגרת ההסכם בין החברות תקדם מולטיפוינט את פתרונות GFI בישראל באמצעות רשת המשווקים שלה, ותספק תמיכה והדרכה מקומית.

פתרונות GFI מספקים לעסקים קטנים ובינוניים יכולות הגנה על משאבי הארגון, אוטומציה של ניהול מערך ה-IT ושיפור התפוקה של הפעילות העסקית. בין הפתרונות שיופצו בישראל נמצאים האנטי וירוס VIPRE, המספק הגנה ללא צריכת משאבי מערכת הפועל באמצעות ענן או באופן מקומי; יישום ההגנה המשולש LanGuard, המספק חבילה מאוחדת לניהול עדכוני תוכנה, זיהוי פרצות ובקרה של הרשת; הכלי Mail Essentials, להגנה על הדואר האלקטרוני מפני חדירה של וירוסים וספאם; ושרת הפקסים FaxMaker.

פתרונות אלו מצטרפים לפתרונות אבטחת מידע וניהול נוספים שמפיצה מולטיפוינט, בהם SonicWall ו-WhatsUp Gold, וכן  Baracuda ו-Centrify.

אריה וולמן, סמנכ"ל מכירות במולטיפוינט, אמר כי "פתרונות GFI מותאמים היטב לשוק הישראלי, המתאפיין בריבוי של ארגונים בינוניים וקטנים המחפשים פתרונות הדורשים תחזוקה מינימלית, אך מספקים הגנה ויכולות ניהול מוכחות.  המדובר בפתרונות עטורי פרסים, שהותאמו בדיוק לצרכים של עסקים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים