תוכן שיווקי

חדשנות ומומחיות עם חברת BICS

שיחה עם אדיר אורן - מנכ"ל חברת BICS, ושלומי ויס - מנהל טכנולוגיות BICS

07/11/2012 15:00

ספרו לנו ולמי שעדיין לא מכיר את BICS מי אתם ובמה החברה עוסקת?
אדיר אורן – BICS (ר"ת Business Intelligence Consulting Services) הינה חברת נישה שותף SAP, וספק מורשה של משהב"ט. החברה מתמחה במתן פתרונות BI מעל פלטפורמת SAP, עם דגש על שירותי יישום וניהול החל משלב הבנת הצרכים העסקיים והגדרתם דרך שלבי היישום, ההטמעה, הדרכה ותחזוקה. יועצי החברה הם הנכס הכי גדול שלנו, יועצינו הינם מהיועצים המנוסים והוותיקים בשוק עם נסיון רב שנים, תודעת שירות, מקצועיות וקשב ללקוח.

במה BICS מבדלת עצמה משאר חברות ה-BI בשוק ?
אנו מבינים ומכירים את עולם ה-SAP ומה חסר למשתמשים, אנו יודעים מה המערכת מביאה איתה מהבית ומה חסר, ובכך אנו יודעים לספק למשתמשים הן את דוחות ה-BI הניהולים והפרטניים, שולחנות העבודה, או הדוחות התפעולים אם צריך, והכל על מנת שהמשתמשים מרמת המנכ"ל עד עובד הייצור יוכלו לבצע את עבודתם בצורה טובה,אמינה ופשוטה.

אנו חברה שדוגלת בחדשנות ולכן אנו מתמחים במגוון כלי BI השונים והמובילים בשוק, והכל בדגש על התאמת הכלי עבור הצרכים העסקיים, הגדרת מתודולוגית עבודה נכונה ויישום הפרויקט בטווחי זמן קצרים, מהירים ואיכותיים.

לפני מספר חודשים ביצענו ביחד עם חברת SAP, שולחן עגול ייחודי, גדול ומוצלח בנושא סוויטת פתרונות Business Objects בה שמנו דגש שליד כל מצגת ופתרון – יש דוגמא חייה ואמיתית אותה המשתתף יכול לחוש.

נשמח אם תספק לנו איזה דוגמא?
BICS מתמחה ביישומי Best Practice של SAP BI, אנו מיישמים את ה-BP של SAP BI אצל מספר לקוחות, בדגש על יישום מובנה, מהיר ואינטגרלי כפי שה-Best Practice מגדיר, יישומי BP דורשים ידע, מומחיות ולא פחות הבנת ה- Best Practice בצד ה-ECC לצורך אינטגרציה שלמה.

מרכז הידע והמומחיות שלנו (COE) בנושא אינטגרציית פתרונות Business Objects לבין מערכות SAP BW ו-SAP ECC היינו הראשון והיחידי בארץ, אנו שותפים מובילים במספר פרויקטים בארץ וכיום אנו מובילים בשוק ביישומי Business Objects ללקוחות SAP. יש לנו מספר פרויקטים אשר עלו לאוויר, ואנו מייעצים ומלווים מספר לקוחות בתהליך.

ברמה הטכנולוגית, מה אתם מציעים?
שלומי ויס – CTO החברה אומר – אנו מציעים כיום מרחב די גדול של תמהילים עסקיים ללקוחות, החל משלב הייעוץ המקצועי ליישום הפתרון ברמת הצרכים הארגוניים, הגדרת ארכיטקטורת מערכת שלמה ורובסטית, הגדרת מערך הרשאות משולב BW ו-BO, וכמובן הובלת פרויקטים.

בצד העסקי – יש לנו מספר יועצים אשר עיקר התמחותם היא בהבנת הצרכים, התאמת הכלי לצורך, הגדרת שולחנות עבודה למנהלים ובניית הפתרון.

בצד ה-Backend – אנו מתמחים בכל הקשור ל-Modeling, ארכיטקטורה, ניהול המידע במחסן, התמודדות עם Big Data, ניטור ובקרת מערכת, הרשאות ועוד.

בצד ה-Reporting אנו משלבים מספר פתרונות של SAP BI הכוללים: Dashboard(Xcelsius), web-intelligence, Advanced Analysis, Crystal reports, Bex, WAD וכמובן Mobile BI. כחברת נישה בתחום זה אנו שמים דגש רב בהתאמת הכלי לצורך העסקי ולמידת הפתרונות לעומק, יש לנו מעבדת BI עם הכלים והגרסאות הכי חדשות. – אנו מזמינים לקוחות לבוא ולהתרשם.

בהחלט סקירה רחבה ומרשימה, מה עוד לפני סיום?
אנו מזמינים את הקהילה להיכנס לאתר האינטרנט שלנו, להתרשם מהפתרונות ואף להירשם לגליון האלקטרוני של החברה, אותו אנו מפיצים 1 לרבעון, הכוללים : טיפים וטריקים, סיפורי לקוחות מעניינים, סקירות על מוצרים חדשים ועוד.

לפרטים ויצירת קשר: מייל | 054-5-615656 אדיר | 052-5-24289352 שלומי

אירועים קרובים