תוכן שיווקי
לקראת אירוע ServiceWise, מלון הרודס תל אביב, 12 בנובמבר

לקראת אירוע | עידן כרמלי, ServiceWise: "אנו הגוף הראשון המספק ללקוחות Salesforce.com בארץ שירותים ליישום פלטפורמות מיכון השיווק"

עידן כרמלי, מנהל קו שירותי שיווק ב-ServiceWise, מספר על החשיבות של כלים המסייעים לעבודת סמנכ"לי השיווק בארגונים

07/11/2012 15:17

מאת הילל יוסף

"מנהלי השיווק בארגונים הפועלים בסביבה עסקית של Business to Business נדרשים כיום לטפל בערוצים רבים מבעבר, בקצב פעילות חסר תקדים, ובאופן מדיד מאי פעם. אנו מספקים להם כלים למיכון תהליכי השיווק שמאפשרים להתמודד בהצלחה עם האתגרים הללו", כך אמר עידן כרמלי, מנהל קו מוצרי שיווק ב-ServiceWise. כרמלי הסביר את היתרונות העסקיים הגלומים בהטמעה של מערכות Salesforce.com וכלי שיווק המשתלבים בה. זאת, לקראת אירוע שעורכת החברה במלון הרודס תל אביב, ב-12 בנובמבר, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדברי כרמלי, "מיכון השיווק (Marketing Automation) הוא שם כולל לכלים המאפשרים למנהלי שיווק לבצע את עבודת האון ליין והאוף ליין שלהם בצורה שהיא מדידה, ניתנת למעקב ומאפשרת להם לדעת מה 'עובד' ומה לא 'עובד' בתמהיל שלהם. לדוגמה, איזה מהכנסים שהלכתי אליהם בשנה האחרונה הניבו תוצאות עסקיות הכי טובות? איזה קמפיין פרסום במנועי חיפוש הביא את הכי הרבה לידים שהפכו ללקוחות והכנסות? מה הוא דף הנחיתה שהוביל למספר העסקאות המוצלחות הרב ביותר?

התשובות לשאלות אלה רלוונטיות לכל איש שיווק בן זמננו. מדובר בתשובות שמערכות מיכון השיווק יודעות לתת, בהיותןהרכיב במערכת ה-CRM שעניינו  ניהול לידים (Lead Management). פלטפורמות שיווק הופכות את נושא ניהול הלידים וניהול מחזור החיים של הלידים להרבה יותר נכון וקל תפעולית, כמו גם מדיד. הנושאים הללו 'חיים' באופן טבעי בתוך מערכת ה-CRM".

מיכון השיווק, אמר כרמלי, "הוא תחום שקיים  בעשור האחרון, וכולל בין היתר יכולות ניהול קמפיינים , שיווק חכם בדואר אלקטרוני, זיהוי וניתוח התנהגות של משתמשים באתר ופילוחם, חיבור הפעילות השיווקית במדיה החברתית לפעילות העסקית, ועוד. אמנם חלק מהכלים הללו קיימים כבר יותר מעשור, אבל בחמש השנים האחרונות שוק זה התפתח משמעותית, במיוחד בארה"ב".

כרמלי אמר כי "ServiceWise היא שותפה של Marketo, המספקת את אחד המוצרים המובילים בעולם של פלטפורמות מיכון השיווק. אנו מסייעים בהטמעתו בארץ בקרב לקוחות שיש להם מערכות Salesforce.com שהכלי משתלב עמן באופן אינטגרטיבי והדוק . הטמעה משולבת של שניהם נותנת לארגון יכולת של מדידה וביצוע של פעילויות שיווק בצורה איכותית ומיטבית".

"אחת הלקוחות שלנו, חברה ידועה המספקת תוכנה כשירות בתחום ה-IT", אמר כרמלי, "משתמשת באופן נרחב במערכת מיכון השיווק של מרקטו, על מנת למכן את פעילויות ייצור הלידים (Lead Generation) שלה. בעקבות הטמעת המערכת והתהליכים הנלווים לה, החברה הצליחה להגדיל משמעותית את כמות ההזדמנויות העסקיות מתוך מאגר הלקוחות ה'רדומים' שלה. לקוחה אחרת שלנו, יצרנית חומרה הפונה לשוק הגלובלי, משתמשת במערכת על מנת להוציא לפועל ובקצב גבוה מספר רב של קמפיינים לייצור לידים בכל העולם".

"כיום", סיכם כרמלי, "מיכון השיווק ובתוכו ניהול הלידים, לרבות טיפוח לידים  (Lead Nurturing), ניקוד הלידים (Lead Scoring) ושאר הפעילויות הקשורות להנעתם קדימה של לקוחות פוטנציאליים בתוך 'משפך המכירות' המפורסם – אלה התחומים הצומחים ביותר בתוך עולם ה-CRM. כך למשל גרטנר מיקמה את Marketo כמובילה בנתח השוק שלה השנה. השנה ראינו התעוררות אמיתית במודעות של השוק הישראלי לתחום פתרונות זה, ואנו צופים כי ב-2013 מגמת הצמיחה המהירה תימשך בארץ, כמו בעולם. ServiceWise, בהיותה שותף מוסמך יחיד למתן שירותי ייעוץ ויישום ללקוחות מרקטו – נמצאת במיצוב נפלא לסייע לשוק הישראלי להכיר תחום לוהט זה".

אירועים קרובים