תוכן שיווקי

לקראת אירוע | GO for IT השמה בהיי-טק

07/11/2012 15:38

פעילותה של GO for IT מקבוצת לוג-און תוכנה נוסדה באופן רשמי בשנת 2011, כחלק מסגירת מעגל והשלמת סל הפתרונות שהקבוצה מספקת לשוק התוכנה המקומי והבינלאומי. הצוות המקצועי של GO for IT שמח לקחת חלק פעיל ולתפוס מקום משמעותי בשוק ההשמה בישראל מתוך רצון להוכיח שפתרונות גיוס כוח אדם לחברות מחד לצד לווי וניהול קריירה של מועמדים מאידך צריכים ואפשר שייעשו גם אחרת. בשל כך, GO for IT מתבססת בעיקר על ניסיונה בן עשרות השנים של הקבוצה, על הידע הרב שהצטבר הן ברמת הטכנולוגיות והן ברמת ה-HR, על קשריה הענפים עם תאגידים מקומיים, מרכזי פיתוח מקומיים וגלובאליים, חברות SU, חממות טכנולוגיות, מרכזים אונ', מכללות טכנולוגיות ומיזמים טכנולוגיים בראשית דרכם.

GO for IT מייחדת את שירותי ההשמה שלה לכל קשת מקצועות התוכנה ובהתאמה למרכזי ההתמחויות הטכנולוגיות של אנשיה. אנו ערוכים לאתר, למיין ולבצע MATCHING איכותי של מהנדסי תוכנה בכל שפות הפיתוח המתקדמות, מהנדסי בדיקות, אנשי אוטומציה, תשתיות, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכת – כל זאת תוך היכרות עמוקה עם התרבות הטכנולוגית המונהגת בקרב החברות המגייסות וצרכי הגיוס כפי שנגזרות מהם, לצד חיבור אבסולוטי לפרופיל המועמד – לשאיפותיו, מגבלותיו, צרכיו המקצועיים והאישיים כמו גם לצרכי משפחתו.

GO for IT ניצבת בצומת המפגישה דורשי עבודה מחד, מנהלים מגייסים וחברות מעסיקות מאידך – עם יכולות הבנה, הכרה וניתוח הצרכים של כל הצדדים על ידי הצוות המגייס, הצוות המקצועי של GO for IT מחויב לתהליך השמה איכותי ומוצלח.

GO for IT מזמינה אתכם, מעסיקים ומועמדים כאחד, להשתמש בשירותיה ולנצל את יתרונותיה הבולטים בדרך להשגת המועמד הטוב ביותר או משרת חייכם בהתאמה, בתהליך גיוס טוב, נכון ויעיל יותר.

נתראה ביריד התעסוקה הקרוב של אנשים ומחשבים,

תומר ויקינסקי,
סמנכ"ל משאבי אנוש עסקי

ליצירת קשר:
טלפון: 03-5763100
מייל לשליחת קורות חיים
אתר

חפשו אותנו בפייסבוק ובלינקדאין

אירועים קרובים