תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | it's all about the "+"

07/11/2012 15:42

מאת אסף קנדלר, ארכיטקט ענן, יבמ ישראל

בעוד שהנושא המרכזי בשנה שחלפה היה כיצד בוחרים ספק ענן מתוך רשימה מכובדת של ספקים, חלקם גלובליים וחלקם ישראליים מקומיים, כיום נראה כי שירותי הענן הבסיסיים הולכים והופכים למוצר צריכה והשפה ה"עננית" כבר שגורה בפיהם של מנמ"רים בארגונים בכל הגדלים, וכבר משתמשי הקצה דוברים את השפה.

עם זאת, משתמשי הענן מחפשים ערך נוסף בשימוש בשירותי ענן, שאינו קיים בשירותי הענן התשתיתיים כפי שאנו מכירים אותם כיום. אנו ביבמ זיהינו את הצורך ההולך וגובר בשירותים מתקדמים אלה והכרזנו על שירות ענן מקיף ושמו + SmartCloud enterprise. שירות זה הינו "אחיו הגדול" של שירות הענן הקיים והמוכר של יבמ והוא SmartCloud enterprise, וחדשנותו היא במעטפת המלאה שמקבל המשתמש. אם עד היום התשובה לשאלת המשתמש "מי מגבה את הנתונים?" הייתה "זו אחריות המשתמש", תשובה זהה הייתה מתקבלת גם לגבי שירותי אבטחה, ניטור, ועדכוני מערכות הפעלה ואפליקציות, הרי שמהיום בשירות + SmartCloud enterprise התשובה לכל השאלות הללו ועוד הינה "אנו מספקים שירות מלא, הכלול כבר במחיר השרת הבסיסי".

פער נוסף שזוהה בציפיות משתמשי הענן הינו שירות הלקוחות, ומשתמשי העננים השונים וודאי כבר חוו על בשרם את כוונתי בנושא זה, וחוו חוסר מענה או זמני תגובה ארוכים עד מאוד שלעיתים מגיעים לשבועות. אנו ביבמ , כבר בשירות הענן הראשון שהכריזה יבמ לפני כשנתיים וחצי הוצעה ללקוח האפשרות לקבל מענה טלפוני בחבילת שירות אטרקטיבית, ועתה בשירות הענן החדשני אותו אנו מציעים, השירות הטלפוני המיידי כלול כבר בחבילת הבסיס, יחד עם מגוון שירותיים ניהולים נוספים כגון Asset Management, License Management וכיו"ב.

ליבמ ניסיון רב שנים בתפעול מרכזי מחשוב עתירי טכנולוגיות למגוון רחב של תעשיות שונות, וכאשר נוסף לניסיון זה גם הניסיון באספקת שירותי ענן ותפעול מרכזי ענן עצומים, היה זה אך טבעי כי הניסיון משני התחומים ישולב בסינרגיה בכדי לספק ללקוחותינו שירותי ענן ברמה הגבוהה ביותר ומעטפת שירותי מומחה ברמה הגבוהה ביותר וכל זאת בשירות אחד גלובלי אחוד ללקוח.

כעת, באמצעות שירות חדשני זה, יכול המנמ"ר לבצע "מיקור חוץ" הלכה למעשה ובזעיר אנפין למערך התשתיות בארגון, ולהנות משירות שעד היום היה נחלתם של הארגונים הגדולים בלבד, וכל זאת במודל שירותי ענן בדגש על גמישות בצריכת המשאבים, ועלותם הכוללת.

מידע נוסף

אירועים קרובים