תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סדנת 4×4 פלטינום בנושא BI בעידן ה-Big Data

אנשים ומחשבים וג'ון ברייס מכללת היי-טק גאים לפתוח את המחזור ה-12 בגרסה החדשה של "סדנאות 4X4 פלטינום" ● סדנת BI בעידן ה-Big Data תפתח ב-27 בדצמבר

07/11/2012 16:13

פתרון BI הפך כבר מזמן לחלק מעמוד השידרה – Backbone של מערכות המידע בארגון. כיום מנהלי מערכות מידע אינם שואלים האם צריך פתרון BI, אלא שואלים כיצד ניתן לשפר ולחזק את פתרון ה-BI הקיים, ולספק לארגון תובנות עסקיות ויתרונות עסקיים. בעידן בו יותר ויותר ארגונים הופכים לארגוני "Big Data" המתמודדים עם כמויות אדירות של מידע שאינו איכותי, הצורך בפתרון ה-BI הינו הכרחי.

מטרות הסדנא
סדנת ה-BI 4X4 שלפניכם נועדה לספק בפרק זמן קצר את מירב הידע הנדרש להתמודדות עם תנאי השוק המשתנים של היום: ה-BI בארגוני "Big Data", ה-BI בענן, ה-BI בעידן ה-Mobile ועוד. הסדנה שמה דגש ייחודי על ניהול נכון של פרויקט BI ועל ניתוח שוק ה-BI הישראלי, ומשלבת דוגמאות מעשיות מן השטח וסיפורי לקוח.

מנחה ראשי בסדנא
אורי זהבי, מנהל תחום פרויקטים ומוביל תחום הדרכה בחטיבת ה-BI של קונסיסט מערכות. בוגר תואר שני במנהל עסקים בעל ותק של למעלה מ-10 שנים בעולם ה-BI בעל ניסיון רב כמרצה בקורסים וכנסים רבים. לאורי גם ניסיון עשיר בהובלת פרויקטי BI מן הקצה אל הקצה, במגוון רחב של ארגונים וטכנולוגיות.

לדבריו, "בעידן ה-Big Data הצורך בפתרון ה-BI עבור הארגון הינו קיומי. זו גם הסיבה ששמנו דגש מיוחד על פתרונות BI בתחום ה-Big Data. במהלך הסדנה נלמד כיצד ניתן לעשות שימוש בכל ההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות לטובת פתרון ה-BI כך שיהווה מכשיר עסקי רב ערך בידי ארגון".

1.    BI Big: BI בעולם ה-Big Data
פתרון ה-BI כאמצעי למינוף המידע הארגוני ליצירת ידע עסקי ויתרון תחרותי.

2.    BI Wise: BI בעולם ה-Mobile ו-BI בענן
מינוף פתרון ה – BI באמצעות כלי Mobile ועבודה בענן.

3.    BI Positive: מיקסום ה-ROI עבור ה-BI
עשרת הדיברות לקבלת החזר ההשקעה על פתרון ה-BI

4.    BI Israeli: הכרות אינטימית עם שוק ה-BI בישראל
סקירת הסביבה העסקית הקרובה ליצירת תובנות BI נוספות

קהל יעד
מקבלי החלטות בארגונים, מנהלי מערכות מידע ומנהלי תחום BI ו-DWH, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות בתחום ו/או קרובים לתחום.

אירועים קרובים