בזק בינלאומי: ההכנסות קטנו ב-3.5% והרווח הנקי ירד ב-12%

החברה הגיעה ברבעון השלישי של השנה להכנסות בסך 339 מיליון שקלים ולרווח נקי של 40 מיליון ● בזק בינלאומי רשמה ירידה רבעונית גם ברווח התפעולי, שקטן ב-10.5% ● מצבת הלקוחות של בזק בינלאומי גדלה ב-8%

איציק בנבנישתי, המשנה למנכ"ל פרטנר. צילום: פלי הנמר

בזק בינלאומי רשמה ברבעון השלישי ירידה של 3.5% בהכנסות וקיטון של 12.3% ברווח הנקי – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה, יחד עם שאר החברות של קבוצת בזק. על פי הדו"חות, הרווח הנקי של בזק בינלאומי עמד בתום הרבעון על 40 מיליון שקלים לעומת 46 מיליון וההכנסות הסתכמו ב-339 מיליון שקלים בהשוואה ל-351 מיליון בתום הרבעון השלישי של 2011. הירידה בהכנסות נובעת בעיקר מהשחיקה הנמשכת בהכנסות משיחות בינלאומיות בקיזוז מכירות שירותי האינטרנט על גבי תשתית הכבל התת ימי ומרשת האינטרנט החדשה שהשיקה החברה בתחילת השנה. מצבת הלקוחות שלה גדלה ברבעון ב-8%.

עוד עולה מהדו"חות, כי בזק בינלאומי רשמה ירידה רבעונית של 10.5% ברווח התפעולי שלה, שעמד על 55 מיליון שקלים בהשוואה ל-61 מיליון.

הירידה ברווחיות נבעה בעיקר מהעלייה בהוצאות הפחת של החברה. ההשקעות הנוספות שביצעה בזק בינלאומי ברבעון, בעיקר בעולם ה-ICT, הסתכמו ב-29 מיליון שקל אל מול 85 מיליון – צלילה של 65.9%.

ה-EBITDA השולי של בזק בינלאומי לא רשם שינוי ברבעון המדווח והסתכם ב-89 מיליון שקלים. שיעור ה-EBITDA השולי עלה ל-26.4% לעומת 25.5%. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם ב-63 מיליון שקלים בהשוואה ל-57 מיליון – גידול של 9.9%.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר שהחברה "מצליחה לשמור באופן עקבי על רמות גבוהות של הכנסות ורווחיות, חרף השפעות התחרות וחוסר האיזון הרגולטורי המאפיין את הענף בו היא פועלת. ניתן לייחס את הצלחותיה והישגיה של החברה ליתרונות היחסיים אותם השכילה לייצר, המייחדים את החברה ותומכים בהמשך צמיחתה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים