תוכן שיווקי

לקראת אירוע | גבי ברויטמן, סמנכ"ל התפעול של בלאט לפידות: "בשל ההתפתחויות המהירות בתחום הענן, ועליית קרנה של Salesforce.com אנו מציעים כיום סל רחב של פתרונות מתקדמים משלימים ל-Salesforce.com"

08/11/2012 13:49

חברת Salesforce.com היתה זו שייסדה למעשה לפני כ-13 שנים את תפיסת מיחשוב הענן והתוכנה כשירות (SaaS), הרבה שנים לפני שמיחשוב ענן החל ממש לתפוס והפך לטרנד כה חזק. לפני מספר שנים פיתחה החברה פלטפורמת פיתוח בענן בשם Force.com, החוסכת לארגונים את הצורך לרכוש ולנהל סביבות פיתוח שונות. בשנים האחרונות מקדמת Salesforce.com את תפיסת ה-Social Enterprise – שימוש ברשתות חברתיות על מנת לשפר את התקשורת והידע בתוך הארגון ומחוצה לו. אלו "רק" שלוש מן הסיבות לכך שחברת Salesforce.com נבחרה זו השנה השניה ברציפות לחברה החדשנית ביותר בעולם – לפני שמות ענק כמו אפל, גוגל, פייסבוק ואחרות.

על מנת לממש את התפיסות החדשניות שלה ולהגדיל את סל הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה, מבצעת Salesforce.com יחד עם שותפיה העסקיים ברחבי העולם, שיתופי פעולה עם כלים משלימים ליישומי הענן ולתפיסת הארגון החברתי. שיתוף פעולה אסטרטגי מן הסוג הזה נחתם בין BMC העולמית לבין Salesforce.com. במקביל, נחתם בישראל הסכם בלעדי דומה בין חברת מטריקס, נציגת BMC ובלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת  Salesforce.com, במסגרת הפרויקט יקדמו החברות את שיווק והטמעת Remedyforce, ה-Help Desk מבוסס ה-SaaS של BMC , אשר פותח על גבי פלטפורמת הפיתוח Force.com של Salesforce.com.

גבי ברויטמן, סמנכ"ל התפעול של בלאט לפידות: "אין ספק שהחיבור בין BMC, מטריקס, Salesforce.com ובלאט לפידות יעמיק את נתח השוק של Remedyforce בישראל. הפתרון הושק בעולם לפני כשנה והוא כבר מותקן בלמעלה מ-400 ארגונים ב-16 מדינות בעולם. שיתוף הפעולה בין החברות רק החל וכבר יש התעניינות ערה מצד הלקוחות שלנו. הפתרון של Remedyforce משלב את העוצמה של שתי החברות ויספק ללקוחותינו פלטפורמה למתן שירות טוב יותר ללקוחותיהם תוך עבודה בסביבה מוכרת סקלאבילית ויציבה".

בלאט לפידות יישומים ארגונייםלדברי ברויטמן, "בשל עליית קרנה של חברת Salesforce.com בעולם ובישראל וההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הענן, בלאט לפידות שוקדת על העמקת שיתופי הפעולה בישראל למען לקוחותיה: "אנו מציעים כיום סל רחב של פתרונות מתקדמים במטרה לתת מענה לכלל צרכי הלקוחות. בכנס של סיילספורס שנערך לאחרונה בסן פרנסיסקו, נפגשנו עם כמה חברות שמפתחות מוצרים על גבי הפלטפורמה של Salesforce.com ואנו עובדים במרץ על סגירת הסכמי שיתוף הפעולה ביננו כדי להציע ללקוחותינו חבילות הטמעה מקיפות יותר".

לאחרונה חתמה בלאט לפידות על הסכם במסגרתו תציע בלעדית את פתרונות ההדרכה והתמיכה של הסטארט אפ הישראלי WalkMe למשתמשי Salesforce.com בישראל. הפתרון של WalkMe משפר את אופן השימוש במוצרSalesforce.com , מפחית עלויות הדרכה ותמיכה ומהווה פתרון הכרחי לכל ארגון שמטמיע Salesforce.com. במקום סרטוני הדגמה, ניתן לשלב בממשק האתר תפריט תרחישים מתוכו יבחר המשתמש את הפעולה שברצונו לבצע, כאשר הצעדים לביצועה יוצגו כבועות לצד הכפתורים ושדות הטקסט המתאימים וישתנו באופן רציף על-פי פעולת המשתמש והגדרות התמיכה שהוגדרו מראש".

שיתוף פעולה נוסף המביא ערך ללקוחות Salesforce.com נובע מהסכם שיתוף הפעולה של בלאט לפידות ו-CloudAlly – אשר פיתחה פתרון גיבוי יומי אוטומטי בענן, המספק שקט נפשי בהשקעה מינימלית. ברויטמן: "הנתונים במערכת ניהול הלקוחות של כל ארגון הם נכס חשוב מעין כמותו עבור כל ארגון. CloudAlly הוא השירות מבוסס-הענן הראשון המגבה יישומים בענן של Salesforce.com. שטח אחסון הנתונים המאובטח הוא בלתי מוגבל, ומאפשר לאחזר בקליק אחד את תמונת המצב היומית של הארכיב מכל נקודה בזמן. כל המידע מגובה מדי יום, ונשמר ללא מגבלת זמן ונפח".

אירועים קרובים