תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ה-ITSM עובר לענן

08/11/2012 13:58

מטריקס ובלאט לפידות חתמו לאחרונה על הסכם עם BMC לשיווק והטמעה בשוק המקומי של ה-Remedy Force, שהינו כלי שפותח על ידי BMC על גבי הפלטפורמה של Sales Force ומיועד לארגוני SMB.  שוחחנו עם מאיה קומרוב – מנכ"לית בלאט לפידות, ועם יורם אלול – מנהל איזור ישראל ותורכיה בחברת BMC, על משמעות שיתוף הפעולה.

ספרו בבקשה בקצרה על פתרון ה- Remedy Force.
מאיה קומרוב: Remedy Force הינו פתרון מבוסס SaaS המאפשר לארגוני SMB לנהל את שרותי ה-IT שלהם מכל מקום ובכל זמן. הכלי מאפשר שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות, ניהול בעיות ושינויים וניהול בקשות לשירות. הפתרון הושק בעולם לפני כשנה ומאז הוא כבר הותקן בלמעלה מ-350 ארגונים ב-16 מדינות בעולם.

כיצד נולד שיתוף הפעולה בין 2 ענקיות כמו BMC ו-Sales Force?
יורם אלול:  BMC מחזיקה ב-40% משוק ה-ITSM העולמי עם פתרונות ה- Remedy שלה. בכדי להמשיך ולהרחיב את ההובלה הזאת גם לשוק ה-SMB, חברה BMC ל- Sales Force ופיתחה פתרון לשוק זה, המבוסס על פלטפורמת ה-SaaS שלה. החיבור יוצר פתרון רחב שמאפשר לארגוני SMB לרכוש מנוי חודשי קבוע ולהעביר את האחריות לרכש החומרה וההתקנה מארגון ה-IT לספק, כשהיתרון המשמעותי הינו במהירות היישום וההטמעה. על מנת לקדם את הפתרון גם בישראל היה לנו ברור שעלינו לחבור לפרטנרים מקומיים טובים ומנוסים כמו מטריקס ובלאט לפידות, אשר ללא ספק יסייעו לנו להעמיק את נתח השוק שלנו גם כאן.

מה מייחד את השוק הישראלי בנוגע לפתרונות ITSM?
יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMCמאיה: השוק הישראלי הוא שוק קטן, ביחס לעולם. גופים, שנתפסים אצלנו כגופי אנטרפרייז נחשבים בעולם ל-SMB. לכן, הפתרון ש-BMC פיתחה עבור ארגוני SMB מתאים בישראל גם לארגוני אנטרפרייז. בנוסף, אני שמחה לומר כי גופי אנטרפרייז בישראל כבר אינם חוששים מ-SaaS ואני מאמינה שהדבר נובע גם מהתהליך החינוך שביצענו כאן בשנים האחרונות, עם כניסתה של Sales Force לישראל.

יורם אלול: הנסיון המקומי שלנו ב-BMC עם תהליך השכנוע של חברות אנטרפרייז לבחון את פתרונות הענן הצליח במיוחד בזכות חברות גלובליות, שהכירו את התפיסה מחו"ל ולא חששו. כיום, לשמחתי חברות מכל הגדלים כבר בוחנות את האפשרות לעבור לענן.

מה היתרונות של ה- Remedy Force?
יורם אלול: כיום, בסביבה העסקית הדינמית, כל ארגון זקוק לפתרונות מהירים ואמינים שיתנו לו מענה בזמן אמת. פרויקטים והטמעות ארוכי טווח גורמות לארגון להתרחק מהשגת מטרותיו. מסיבה זאת BMC פיתחה את הפתרון הזה, שמספק את כל יתרונות התוכנה שלנו – תוך ביטול עלויות האחזקה, המינהל והתשתיות, וזאת על גבי פלטפורמת SaaS.

מה מבדל אתכם מהמתחרים האחרים בשוק?
מאיה קומרוב: בנוסף, היום כל הארגונים מדברים Social, זה בדיוק מה שמבדל אותנו מהמתחרים. הפלטפורמה של Salesforce מאפשרת לקדם באופן אוטומטי את תחומי ה-Social וה-Mobile. פתרון ה-Remedyforce Service Desk ממנף את הפלטפורמה החברתית של Force.com ו-salesforce.com לצורך בניית יישום חברתי אל מול העובדים, ולצורך העברת ביצועים בצורה אמינה. היכולות החדשות הללו כוללות אפשרויות חדשות וחדשניות לניהול בקשות תמיכה, תוך שילוב של המדיה החברתית ומקורות חיצוניים למערכת ניהול ידע מודרנית מושלמת. השילוב מאפשר יעילות משופרת למשתמשי קצה ושיפור במידת שביעות הרצון של לקוחות.

יורם אלול מסכם ואומר: ל-Salesforce יש היום בישראל כבר כ-750 לקוחות. עם פלטפורמה שללא ספק הגיעה לבשלות. גם BMC נתפסת בשוק המקומי, כמו גם העולמי, כמובילה בשוק כ-ITSM. אני בטוח שיחד אנחנו מציגים פתרון מנצח.

אירועים קרובים