תוכן שיווקי

לקראת אירוע | By The People – חברת הפרילנסרים של ישראל מציגה שינוי תפיסה בשוק העבודה של עולם ההיי-טק

יתרון של פרילנסר - בטחון של חברה

08/11/2012 14:08

ריבוי הטכנולוגיות בשנים האחרונות בעולם ההיי-טק, הביא איתו צורך בלתי פוסק בכוח אדם של מומחים ובדרישה למגוון רחב של יכולות.
מצב זה גורם לא אחת לבעיה עבור חברות שלא מסוגלות להחזיק ברשותן מאגר מומחים מלא שישובץ בפרויקטים לעת הצורך והן פונות לפרילנסרים. אך תהליך הגיוס של פרילנסר, לא תמיד פשוט וההתנהלות מולו רצופת אתגרים: מציאת האדם המתאים בדיוק לדרישות הפרויקט, האם יוכל ללמוד תוך זמן סביר את הפרויקט? מהי מידת מקצועיותו ואחריותו? האם יעמוד בזמנים הנדרשים?

חברת By The People יצרה פתרון איכותי ושלם לאתגר זה: ענן שירותי מומחים

התמחות החברה: מתן שירותים טכנולוגים על פי דרישה, בתחום ההיי-טק במגוון רחב של מקצועות בהתראה קצרה, לפי הצורך, החל משעה בודדת ועד לתקופה ארוכה. ניהול הפרויקטים נעשה על ידי צוותי עבודה מקצועיים ומיומנים של פרילנסרים, המתגבשים באופן דינאמי לצרכי הפעילות כאשר ניהול הצוות נעשה על ידי By The People.

"תפקידנו אינו מסתכם בשליחת האדם הנכון. כחברה המחויבת לאיכות בשירות, אנו לוקחים אחריות מלאה על כל הקשור להתנהלותו של הפרילנסר מול הלקוח ומלווים אותו מתחילתו של הפרויקט ועד סופו תוך פיקוח ובקרה מתמדת על מקצועיות העבודה", כך מסכם אורן גלנץ, מנכ"ל By The People, יזם ואיש היי-טק ותיק ומנוסה שחש בצורך זה עוד לפני שלוש שנים כשהקים את החברה.

בתוך החברה, הפרילנסרים מתנהלים כקהילה דינאמית מגובשת ומגוונת. כולם עברו תהליך מיון וסינון מקצועי ואישי. המודל המיוחד בו פועלת החברה, מאפשר דינמיות, מענה מהיר, גמישות והתאמה לצרכים המשתנים של כל לקוח וכל היקף פעילות. עבור הלקוחות זהו בעצם פתרון של בעיה כואבת: מצד אחד, אפשרות לקבל שירות יעיל ומקצועי המותאם ישירות לצורך שלהן הניתן על ידי אנשי מקצוע עצמאים ובעי מחויבות אישית גבוהה לפרויקט. מצד שני, נהנים הלקוחות מגב של חברה המחויבת לאיכות הביצוע והזמנים.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם אורן גלנץ, מנכ"ל By The People בכתובת המייל הבאה.

אתר By The People

אירועים קרובים