תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיתוף הפעולה בין סיטריקס לפאלו אלטו – מתן פתרון כולל ל-Data Center הארגוני

08/11/2012 14:15

מאת דניס פוזולוטין, מוביל טכנולוגי תחום Networking בסיטריקס, קבוצת אמן

בעידן המודרני מתמודדים ארגוני ה-IT עם עלייה מתמדת בצריכת תוכן על ידי המשתמשים לצרכי עבודה, כגון אפליקציות ארגוניות, תוכן אינטרנטי וקבצי data שונים, שירותי תוכנה כשירות (SaaS), שולחנות עבודה וירטואליים (VDI) ו-Published Application. יחד עם העלייה בצריכת התוכן, הארגון נדרש לספק גם את התכנים מכל מקום ולכל מכשיר (BYOD) בצורה המאובטחת ביותר ובזמינות הגבוהה ביותר. צרכים אלה גורמים לגידול במספר השרתים, רכיבי התקשורת ורכיבי אבטחת המידע ב Data Center-, אותו מחלקות ה-IT  צריכות לנהל ולתחזק.

בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי אבולוציוני במבנה ה-Data Center. בתחום השרתים ארגונים עברו מחומרה בודדת ל-Blade Center,  משרתים פיסיים לשרתים וירטואליים ושימוש בשירותי ענן כמו IaaS רק הולך וגובר. גם בתחום תקשורת אנו עדים לשינוי אבולוציוני של הרשת, מרשת Layer 2 סגורה באותו אזור גיאוגרפי, לרשת Layer 2 הפרוסה על פני אזורים גיאוגרפיים שונים.

אז מה בנוגע ליישומים?

החברות Citrix ו-Palo Alto זיהו את השינוי האבולוציוני במבנה ה-Data Center בתחום העברת היישומים (Application delivery) ואבטחתם (Application Security). הן גם שותפות לאותו חזון המתייחס לכיצד אמורה להיראות הרשת העתידית ועם אילו אתגרים מתמודדים ארגוני ה-IT היום ובעתיד.

נכון להיום, ארגוני ה-IT מתמודדים עם שתי בעיות עיקריות: מורכבות ה-Data Center וצמיחה מתמדת בנפח תעבורת המידע. המורכבות מתבטאת בריבוי רכיבים כמו: שרתים, ציוד אבטחת מידע ותקשורת. ככל שישנם יותר רכיבים, נדרשים ארגוני ה-IT להשקיע יותר משאבים ברמת ניהול ותחזוקה, זמן הטיפול בתקלות מתארך וכל שינוי טופולוגי הופך למורכב יותר. כמו כן, ה- Data Centers אינם ערוכים לגדילה מתמדת של נפח תעבורה ושדרוג של רכיב בעייתי כזה או אחר ברשת אינו פותר את הבעיה, אלא רק מעביר את "צוואר הבקבוק" לרכיב הבא בתור.

סיטריקסהשילוב בין הטכנולוגיות של מוצר ה-Citrix NetScaler, המוצר המוביל כיום בתחום העברת היישומים והענן, יחד עם חומת האש מהדור הבא (NGFW) של פאלו אלטו, הפתרון המוביל בתחום אבטחת היישומים, מאפשר לארגוני ה-IT לקבל פתרון כולל ושלם עבור ה-Data Center, אשר יתרונות ברורים:

•    האצה של אפליקציות מקצה לקצה
•    שרידות מלאה של כל רכיבי האפליקציה
•    זיהוי משתמשים והתחברות בתצורה מאובטחת לאפליקציות ללא קשר למקום או מכשיר (BYOD)
•    הגנה בפני איומים ואבטחת תוכן אפליקטיבי מקצה לקצה
•    ניטור ביצועים בזמן אמת
•    קונסולידציה של רכיבי תקשורת ואבטחת מידע
•    גדילה בנפח תעבורה לפי צרכים עתידיים, עד 1000Gb/s
•    גמישות בשינוים של ארכיטקטורת הרשת והאפליקציה
•    הכנת ה- Data Center עבור תשתיות ענן

כל אלה הופכים את ה-Data Center הארגוני ל-Next Generation Cloud Network.

אירועים קרובים