תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | כנס סימנטק השנתי המריא לשיאים גם בהפקה

08/11/2012 15:17

סימנטק ישראל קיימה את הכנס השנתי שלה, Technology Day 2012, במרכז הקונגרסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות כאלף לקוחות ושותפים עסקיים, אשר זכו לחוויית כנס ייחודית ומרשימה כפי שחברת סימנטק כבר הוכיחה שהיא יודעת לקיים במסגרת אירועים קודמים. הכנס והתערוכה הופקו גם השנה על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. השנה הכנס נערך בסימן Road2Protection, והמחיש את מחזור חיי המידע כמסלול שעוברים הנוסעים והמזוודות בשדה התעופה.

באווירה זאת זכו המשתתפים בכנס לחוות את ההתרגשות והחוויה של  נוסעים בשדה תעופה, והאירוע שעוצב בהשראה זו כלל עמדות קבלה שעוצבו כעמדות Check In, קבלת תג משתתף בצורת דרכון, כניסה למתחם הכנס והתערוכה לאחר מעבר בידוק בטחוני מתחמים מעוצבים כגון עמדת דיוטי פרי ובתי קפה, סימנטק כ-Info Desk בשדה תעופה עם מסכי פלזמה שהציגו את המסלולים הטכנולוגיים השונים עם מועדים וה-gate בו נמצא כל מסלול, טרקלין VIP שיוחד לטובת השקת ה-NetBack & Backup appliance, אפקטים קוליים של המראות מטוסים, כרוז המאפיין שדה תעופה ועוד.

כמו כן היה בשטח האירוע גם מתחם מעוצב בהתאם לאופי האירוע של ביתני נותני חסות ושותפים עסקיים מובילים של סימנטק וביניהם: מלם תים, VMware, נטקום, Adacom, בינת מערכות, אמת מחשוב, אמן, Norton, מגזין Israel Defense, טלדור-גלאסהאוס, Trustnet, רד-האט, Sumsung ו-CMS.

את הכנס יזמה והובילה גילי נצר, מנהלת השיווק האזורית בישראל, קפריסין ומלטה בסימנטק, שנווטה את הכנס במטרה לשמר ולהעצים את תדמית המובילות של סימנטק בכל הקשור ל-Protecting People and Information וכן לחזק את התשתית שנותן מערך השיווק למכירות לטובת העמידה ביעדים העסקיים. השיווק בסימנטק זכה בפרס המצוינות לשנת 2012 מה-Marketing Society בארה"ב, עבור שיטת העבודה עם המכירות, והתמורה המוכחת והגבוהה לעסקים. הכנס כולו שם דגש על חדשנות וטכנולוגיה ולצוות הפריסיילים תפקיד חשוב בהתוויית והצגת התכנים.

הכנס חולק לשלושה מסלולים: אבטחת מידע; טיסה בענן והגנה על נתונים. כן התקיימו כיתות Hands-on בנושאים שונים כמו הקשחת שרתים, ניהול מערכות ניידות והזדהות חד פעמית חזקה. בבמתחם טרקלין ה-VIP ניתן היה להתנסות בפתרונות Appliance לגיבוי שהשיקה החברה במסגרת האירוע, והתנסויות במגוון הפתרונות בתחום הענן בביתן שיועד לכך.

את יום האירוע חתמו בכירי סימנטק, ובראשם מרקו ריבולי, באירוע ערב אקסקלוסיבי לבכירים בתעשייה המקומית, שהתקיים במתחם הקולינרי אביגדור בתל אביב, גם כן בארגון אנשים ומחשבים.

אווירת שדה תעופה במתחם השותפים העסקיים באולם הכנס

בידוק בטחוני בהשראת שדה תעופה בכניסה למתחם הכנס והתערוכה

גילי נצר, מנהלת השיווק האזורית בישראל, קפריסין ומלטה בסימנטק

בכירי סימנטק. מימין: ראם מגן - נהל שותפים ו-SMB, דארן טומפסון - מנהל הטכנולוגיה הראשי לאזור EMEA של סימנטק, מרקו ריבולי - סגן נשיא ומנהל האגן הדרומי באזור EMEA של סימנטק, אורן ישרים - מנהל לקוחות בתחום האנטרפרייז, רון כהן - מנהל קבוצת טכנולוגיות, גילי נצר - מנהלת השיווק האזורית בישראל, קפריסין ומלטה, שמוליק אנג'ל - מנכ"ל סימנטק ישראל, צביקה בירמן - מנהל מגזר ציבורי ובטחוני, בנג'מין טאקר - מנהל מכירות אזורי Appliances

אירועים קרובים