האקר בן 15 ייאלץ לבלות שש שנים ללא אינטרנט

ההאקר הקטין הודה בשורה ארוכה של עבירות מחשב, בהן מתקפות מקוונות שבמסגרתן הופל טוויטר ● הוא לא יוכל לבצע כל שימוש שהוא באינטרנט עד גיל 21, למעט לצרכי לימודים ● לכידתו בוצעה במסגרת מבצע שבו הניחו הרשויות יד על 23 האקרים בשמונה מדינות בארצות הברית וב-13 מדינות נוספות ● אילו היה מורשע, היה נדון ההאקר הקטין לעונש של עד שלוש שנות מאסר

האקר בן 15 שהודה בשורה ארוכה של עבירות מחשב הגיע להסכם פשרה שאושר על ידי בית המשפט לנוער בלונג ביץ' שבקליפורניה – ובמסגרתו נאסרה עליו גישה חופשית לאינטרנט עד שימלאו לו 21 שנים.

שמו של ההאקר נאסר לפרסום בשל היותו קטין, אך הכינוי שלו ברשת הותר לפרסום – Cosmo או Cosmo the God. ההאקר היה חבר בארגון הידוע לשמצה UG Nazi ולקח חלק במתקפות מקוונות שבהן, בין השאר, הופל טוויטר (Twitter) למספר שעות. הוא נלכד בחודש יוני, במבצע שבו הניחו הרשויות יד על 23 האקרים בשמונה מדינות בארצות הברית וב-13 מדינות נוספות.

אילו היה מורשע ההאקר במשפט, הוא היה צפוי לעונש של עד שלוש שנות מאסר. כדי לחמוק מהכלא הוא הודה בכל ההאשמות וזכה להסכם פשרה שמסגרתו נאסרה עליו גישה חופשית לרשת האינטרנט למשך שש שנים. הוא יוכל לגשת לאינטרנט רק לצרכי לימודים, באישור של קצין המבחן שלו ובנוכחותו הצמודה של קצין המבחן שיפקח על מעשי ההאקר ברשת.

ההאקר חויב למסור את כל שמות המשתמש והסיסמאות שלו ונדרש להגיש לבית המשפט רשימה של כל המכשירים שבהם הוא עשוי לגשת לרשת. המחשבים שהוחרמו מביתו לא יוחזרו לו. עוד נאסר עליו ליצור קשר כלשהו עם חברים כלשהם בארגונים UG Nazi ואנונימוס (Anonymous), כמו גם עם אנשים נוספים שפורטו בהסכם הפשרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים