תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "קבוצת אמן מתחדשת באתר אינטרנט בקונספט מתקדם המתאפיין בעיצוב נקי ופשוט ובכך מייצג את ערכי הקבוצה"

ראיון עם מיכל גרוטס, מנהלת השיווק של קבוצת אמן, בעקבות השקתו של אתר אינטרנט חדש לקבוצה

11/11/2012 15:27

קבוצת אמן השלימה את פיתוחו, עיצובו וכתיבתו של אתר אינטרנט חדש לקבוצה, המכיל מידע רב על מגוון הפתרונות החדשים והוותיקים של הקבוצה ומאפשר ניווט קל ונוח. פגשנו את מיכל גרוטס, מנהלת השיווק, לשיחה קצרה.

מהו הצורך שעלה בהקמת אתר חדש?
מיכל: "אתר האינטרנט הוותיק שלנו, אשר שימש אותנו בעשור האחרון ושיקף את עסקי החברה בתכניו, נבנה בקונספט מסוים ובמשך תקופה ארוכה שכללה רכישות, מיזוגים וגידול משמעותי בפעילות החברה הוספנו לו קטגוריות חדשות ומידע נוסף כדי להכיל את ההתפתחות הגדולה של הקבוצה בשנים האחרונות. הגענו לשלב בו הרגשנו כי לא נכון יהיה 'למתוח' את האתר הישן, אלא שיש צורך ממשי ביצירת אתר חדש, אשר ייצג וישקף את תהליך הצמיחה והרה-אורגניזציה של הקבוצה בשנים האחרונות. לפי התגובות שאני מקבלת, בתוך הקבוצה ומחוצה לה, כנראה שהצלחנו במטרתנו זו".

מה מייחד את האתר החדש?
מיכל: "האתר נבנה בקונספט מתקדם המאופיין בניקיון עיצובי ובפשטות. באתר החדש, שנמצא תחת אותה כתובת, חלקנו את המכלול הרב והמורכב של פעילויות הקבוצה לשתי קטגוריות ראשיות – פתרונות ומוצרים. תחת שתי הקטגוריות הללו, פירטנו בצורה ברורה יותר את כל המוצרים ואת המגוון הרחב של הפתרונות והשירותים הניתנים על ידנו, בחלוקה לשלושה תחומים: תשתיות-פיתוח ויישומים-ומיקור חוץ. בעמוד הבית מופיעים מדורים קבועים כמו 'מוצר החודש' בו נרחיב מדי חודש על מוצר או פתרון אחר שמעניין את הלקוחות, מדור 'קרא עוד' בו תינתן לגולשים הרחבה על שירות או תפישה של אמן והתייחסות לצורך ספציפי וכמובן מדור חדשות בו נפרסם כל מה שחדש בקבוצה. חשוב לציין כי האתר משמש בנוסף כפורטל פנימי לעובדי הקבוצה, הפזורים בכל רחבי הארץ ובו הם יכולים לקבל מידע עדכני, להירשם לקורסים ולפעילויות רווחה ועוד. האתר עוצב בעיצוב 'נקי', פשוט ומתקדם ובכך הוא מייצג את ערכי הקבוצה ועובדיה".

כיצד התבצעה העבודה על האתר?
מיכל: "פרויקט הקמת האתר החדש כולו נוהל ובוצע בבית אמן החל מאפיון ובניית הקונספט ועד עלייתו לאוויר ותפעולו. הפרויקט, שבוצע באופן מהיר במיוחד, נוהל על ידי צביקה אלפי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ומנהל חטיבת התשתיות בקבוצה ועל ידי, תוך שיתוף פעולה של יתר קבוצות החברה לרבות מחלקת השיווק, קבוצת הנדסת האנוש והסטודיו הגרפי שלנו, Aman UI& Design, אשר בנו את הקונספט וגם עיצבו את האתר תוך הקפדה על שיקולי שימושיות, קבוצת הפיתוח אשר פיתחה את האתר ואסף דרגן ממשרד יחסי הציבור קו ישיר, אשר סייע בכתיבה ובעריכת התכנים באתר".

אירועים קרובים