מיקרוסופט תשחרר השבוע עדכוני אבטחה ראשונים למערכות ההפעלה חלונות 8 ו-RT

החברה תשחרר, במסגרת עדכון האבטחה החודשי שלה, שישה טלאים ● שלושה מהם מיועדים לתיקון פרצות קריטיות שהתגלו בחלונות 8 ושניים - בחלונות RT ● בסך הכול ישוחחרו שישה טלאים שיתקנו 19 פרצות שונות

מיקרוסופט (Microsoft) עתידה לשחרר השבוע טלאי אבטחה ראשונים למערכות ההפעלה החדשות, שהושקו אך לפני שבועיים – חלונות 8 (Windows 8) ו-Windows RT. החברה מסרה, כי היא תעשה זאת במסגרת עדכון האבטחה החודשי שחל השבוע.

העדכון יכלול שישה עלוני אבטחה ובמסגרתו יתוקנו 19 פרצות שונות. שלושה מבין העלונים חלים על חלונות 8 וכולם מוגדרים קריטיים. שניים מהם חלים על Windows RT, כאשר אחד מהם מוגדר קריטי.

כמנהגה, מיקרוסופט לא מרחיבה בפרטים על הפרצות לפני שישוחררו התיקונים. אולם, נודע שהפרצות שהתגלו בחלונות 8 עלולות לאפשר לגורמים עוינים להפעיל מרחוק קוד זדוני. אחת מהן מתייחסת גם ל-Net Framework..

עדכון האבטחה שישוחרר השבוע כולל טלאים גם לחלונות 7, ויסטה ו-XP, וסרבר 2003, 2008 ו-2010. טלאים נוספים מיועדים לאינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9), אם כי לא לגרסאות קודמות ולגרסה 10, שנכללת בחלונות 8, לאקסל (Excel) מהדורות 2003-2010 ולחבילת אופיס (Office) למחשבי Mac.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים