הכנסת פרסמה מכרז למינוי ראש תחום מערכות טכנולוגיות באגף יישומי פרויקטים

התפקיד כולל ניהול, פיקוח ובקרה על מערכות מידע ממוחשבות לביצוע פרויקטים בתחום התוכנה, המערכות הטכנולוגיות ומערכות המיחשוב בכנסת ● המדובר בתפקיד חדש, שמוצע במסגרת הרה-ארגון בתחום מערכות המידע והמיחשוב ● עמנואל גז, מנמ"ר הכנסת: "בעל התפקיד החדש יהיה אחראי ללוות את מערכות המידע לכל אורך חייהן"

הכנסת מפרסמת בימים אלו מכרז לתפקיד ראש תחום מערכות טכנולוגיות. המדובר בתפקיד של נאמן טכנולוגיות, שיהיה כפוף לסגן ראש האגף ומנהל מדור יישומים באגף מערכות המידע של הכנסת. זהו תפקיד חדש שמוצע במסגרת הרה-ארגון בתחום מערכות המידע והמיחשוב, שכולל גם התכנסות תפקידים והחזרת תחומים שטופלו עד כה במיקור-חוץ או בפורמט אחר מחוץ לכנסת. המועד האחרון להגשת המועמדות הוא מחר (ג').

על פי המכרז, כולל התפקיד ניהול, פיקוח ובקרה על מערכות מידע ממוחשבות לביצוע פרויקטים בתחום התוכנה, המערכות הטכנולוגיות ומערכות המיחשוב בכנסת. העבודה מתבצעת בתיאום עם כלל הגורמים המעורבים בפרויקט, כולל חטיבת המידע, נציגי המשתמשים, ספקים ועוד. תנאי המשרה הם השכלה אקדמית, ותואר ראשון במדעי המחשב או ניסיון וקורס ניהול בהיקף של 200 שעות. התגמול הוא 40-43 בדירוג המח"ר מהנדסים.

עמנואל גז, מנמ"ר הכנסת, אמר כי "למערכות מידע יש מחזור חיים ארוך יותר מעבר ללוח הזמנים של פרויקט מסוים, לכן בעל התפקיד החדש יהיה אחראי ללוות את המערכות האלו לכל אורך חייהן, בתהליכי ייזום, שדרוג והרחבה – וגם להיות אמון על יציבות המערכות לאחר תום הפרויקט באופן רשמי". לדבריו, "לפני שנתיים הגדרנו במדור יישומים תפקידי ליבה רוחביים, בהם מנתח מערכות, תכניתן ראשי וטכנולוג ראשי, אולם המסקנה שלנו היא שבמשטר של Co-Sourcing שאנו רוצים לקדם, מה שחסר לנו זה יותר תפקידים 'אופקיים', שבמסגרתם בעל משרה מוגדר כ-'מנתח\מאפיין\בודק\מטמיע' של מערכת. זאת, על מנת להבטיח שעל כל השינויים הרוחביים שמתרחשים במערך הגדול של המיחשוב, ישנו 'אבא' שדואג למערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים