תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | פורצים דרך בשירות

ערוץ שירות חדשני שיפעיל ארגון משתמשי אורקל בישראל בשיתוף אגף שירות הלקוחות של אורקל, מבשר פריצת דרך משמעותית בתחום שירות הלקוחות שתעניק אורקל ללקוחותיה בשנה הקרובה

12/11/2012 13:37

אורקל ישראל בשיתוף עם ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל, ערכה ביום שלישי, 30 באוקטובר 2012, את אירוע Oracle Customers Services Day, בו השתתפו כ-100 לקוחות אורקל ישראל ממגוון מגזרי המשק. באירוע, שנערך ב"סטוקו" בתל אביב, חשף עמי אהרונוביץ', יו"ר ארגון משתמשי אורקל ישראל (ilOUG), לראשונה בישראל ערוץ שירות חדש וייחודי שיעניק מגוון כלים וידע שישפרו לאין ערוך את חוויית השירות והתמיכה.

מדובר בפריצת דרך משמעותית ביותר בתחום שירות הלקוחות של אורקל. ערוץ השירות החדש יופעל דרך ארגון משתמשי אורקל בישראל, ויהיה זמין אך ורק לחברי הארגון. שירות חדשני זה נולד מתוך שיתוף הפעולה הייחודי של אגף שירות הלקוחות באורקל ישראל עם ilOUG והוא יעניק ערך מוסף רב למשתמשים בו, ויסייע הן בהענקת אינפורמציה רבה ומגוונת ללקוחות והן בשיפור רמת הבקרה והאיכות של השימוש באתר התמיכה של אורקל העולמית.

במהלך האירוע, שהתקיים זו השנה השלישית ברציפות בשיתוף ארגון משתמשי אורקל בישראל נהנו המשתתפים מארוחת בוקר עשירה ומפנקת, כאשר לאחריה שמעו המשתתפים מפי בכירים באורקל ישראל ובאורקל העולמית על מגוון שירותי אורקל מתקדמים בתחום השירות והתמיכה, חידושים והכרזות חדשות בתחום.

דנה זיו, מנהלת פעילות הסיבל באגף שירות הלקוחות של אורקל ישראל, הציגה בפני המשתתפים עדכונים חשובים וחדשים הנוגעים לכל תחום שירות הלקוחות: החל בסוגי החוזים של אורקל, עבור בהארכת תקופת התמיכה במוצרים שונים וייחודיות השירות המקומי לעומת הגלובלי, וכלה בחידושים בתחום חוזי שירות ייחודיים ועוד.

בהמשך חשף אריק פרחי, מנהל קבוצת ה-DB  באגף שירות הלקוחות באורקל ישראל, את שירותי הפלטינום של אורקל וסוגים נוספים של שירותים הניתנים למוצרי אורקל השונים, הן ע"י אורקל ישראל והן ע"י שותפיה של אורקל, וזאת על מנת להעניק ללקוח את השירות המקצועי, היעיל והטוב ביותר, בין אם מדובר בערוץ ישיר מול אורקל או דרך שותף עסקי.

בכנס נכחו נציגים מאורקל העולמית שתרמו אף הם מניסיונם בתחום השירות והתמיכה. פול ברנדווד, Oracle ACS Director, Oracle EMEA, הציג חידושים בתחום ההדרכה במסגרת השירותים שמציעה אורקל יוניברסיטי, כמו גם תוכניות לימוד חדשניות שהשיקה אורקל בשנה האחרונה, כדוגמת TOD (ר"ת Training on Demand). אחריו, הסביר איאן המבר, Senior Director Customer Support, Oracle EMEA, על ה-Oracle Premier Support ואיכות השירות הגלובאלי וייחודיותו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ערוץ השירות החדש? היכנסו לאתר ארגון משתמשי אורקל בישראל ותוכלו להתעדכן במגוון האינפורמציה והכלים שיסייעו לכם לקבל שירות תמיכה יעיל ומקצועי

אירועים קרובים