תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | BMC מטריקס ו-בלאט לפידות מובילות את מהפכת ה-ITSM בישראל

בכנס, שנערך הבוקר, השיקו החברות בישראל את פתרון ה-Force Remedy והציגו את המהפכה – פתרון קל להטמעה, נגיש ובעל החזר השקעה מהיר במיוחד ● החידוש - פתרון ITSM בענן המתאים לחברות מכל הסוגים והצרכים

13/11/2012 13:51

נתן גביש, סמנכ"ל פיתוח עסקי של Salesforce ישראל, ברך וציין כי Remedy הוא פתרון מוכר בשוק עוד מלפני ש-BMC רכשה אותו. גם Salesforce קיימת כבר 13 שנים, ויש לה בכל העולם כבר מעל 100,000 לקוחות ומיגוון של פלטפורמות ופתרונות. גביש סיפר כי Remedyforce, שהוא פיתרון משולב של BMC ו-Salesforce, הוטמע בשנה האחרונה בכל העולם אצל למעלה מ-500 לקוחות. הפתרון זמין כעת גם בארץ בהובלת הכוחות החזקים והמנוסים ביותר בשוק – מטריקס בתחום שירותי ה-IT ובלאט לפידות, השותפה, שמובילה את פעילות Salesforce בישראל. עוד הוסיף גביש כי שיתוף הפעולה יחזק את נוכחות Salesforce בישראל וכי הוא שמח לקחת חלק בשיחזור המהפיכה שהחברה עשתה בתחום ה CRM – למהפכה חדשה גם בתחום ה-ITSM יחד עם BMC.

עדי ליבוביץ, ארכיטקט פתרונות בכיר ממטריקס, אמר למשתתפים: "BMC היא חברה מובילה  שבחרה לפתח את פתרון הענן למערכת קיימת שלה דווקא על פלטפורמת Force.com של Salesforce.com. זאת, מתוך אמונה בכך שזהו הבסיס החזק ביותר הקיים היום לפיתוח אפליקציות בענן. פתרון ה-Remedyforce הוא שילוב מנצח בזכות יכולות ה-ITSM של BMC, שמובילה את שוק ה-ITSM בעולם עם נתח שוק של מעל 40%, יחד עם פלטפורמת הענן המובילה בעולם של Salesforce".

גבי ברויטמן, COO בבלאט לפידות, ציין כי שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות הבינלאומיות יצר פתרון חדשני שאין לו מתחרים, כאשר כל ה-Best Practices מוטמעים בתוך המוצר כולל תאימות ל-ITIL וכן יכולת לגדול עם הפתרון בהתאם לגידול בצרכי החברה. "היום", אמר ברויטמן, "כשארגון מחפש פתרון המסר העקרי שחשוב לנו להעביר לו – שהוא חייב לקחת פתרון שעובד גם בסביבת מובייל עם כלים לניהול תהליכים, באופן חברתי, על מנת להכין את הארגון לצרכי המחר".

"אין ספק", אומר גבי, "ששיתוף הפעולה ושילוב הכוחות המובילים הללו יוביל למתן פתרון כולל ללקוחות המשלב Best Practices בצד העסקי והטכנולוגי".

שי עובדיה ממטריקס ברך את המשתתפים והכריז: "הארוע מבחינתנו הוא חגיגי ומשמעותי במיוחד. BMC מתמחה כבר 30 שנה ב-BSM. השבוע הכריזה החברה כי פתרונות ה-ITSM שלה מוטמעים כבר אצל 50,000 לקוחות בעולם. מאז 2002 החברה מתמחה בניהול קל ופשוט של ה-IT, מגמה שהפכה למשמעותית מאד בשוק של היום. בזכות הנסיון רב השנים בתחום, על פי גרטנר, BMC הפכה לגורם המשמעותי ביותר בשוק העולמי. BMC הבינה שחברות רוצות לנהל IT בכל מני דרכים כמו גם באמצעות הסלולר ורשתות חברתיות ובאמצעים ניידים אחרים. ללקוחות  האנטרפרייז המסורתיים של החברה,  ביניהם בנקים וחברות ענק, כיום נוספים גם ארגוני SMB בזכות ההבנה שיש לפשט את הפתרונות כדי שיתאימו לחברות מכל הסוגים ולצרכים משתנים. התוצאה של התובנות הללו התממשה בזכות החיבור עם Salesforce שיצר פתרון SaaS מהיר במיוחד שמכיל סוויטה שלמה של פתרונות למיגוון רחב של ארגונים".

אירועים קרובים