מטריקס תנהל את אתר ה-IT של אירוקה; ההיקף: מאות אלפי שקלים בשנה

בנוסף לניהול האתר תספק מטריקס לאירוקה שירותי מומחים הכוללים ייעוץ, אפיון, תכנון וניהול בתחומי המיחשוב ואבטחת מידע ● כן היא תספק לה רישיונות תוכנה חדשים ותשדרג את מערכותיה בהתאם לצרכיה הטכנולוגיים ● כחלק מההסכם מונה אסף משה מחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס למנמ"ר אירוקה

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס תנהל את אתר ה-IT של אירוקה בנווה אילן. במסגרת זו, מומחי מטריקס יאפיינו, יתכננו ויתוו את ניהול התשתיות של החברה. היקף הפעילות מוערך במאות אלפי שקלים בשנה.

מטריקס אף תספק לאירוקה במסגרת הפרויקט שירותי מומחים הכוללים ייעוץ, אפיון, תכנון וניהול בתחומי המיחשוב ואבטחת מידע. כן היא תספק לה רישיונות תוכנה חדשים ותשדרג את מערכותיה בהתאם לצרכיה הטכנולוגיים.

כחלק מההסכם מונה אסף משה מחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס למנמ"ר אירוקה. במסגרת תפקידו החדש אחראי משה על ייעוץ, אפיון, תכנון וניהול בתחומי המיחשוב ואבטחת מידע בחברה.

לדברי אילן דרעי, מנהל אגף מיקור-חוץ במטריקס, "שמנו דגש בפרויקט על בניית מודל פתרון מיקור-חוץ מלא, שכולל גם כוח אדם וחבילת שירותים, כגון מומחים כוננים, טכנולוגיות עזר ושירותי מוקד בחבילת SLA (ר"תService Level Agreement) המותאמת לצרכי הלקוח. אלה מאפשרים ללקוח לקבל שירות ותמיכה מקצה לקצה מספק אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים