מיקרוסופט מציעה גרסת Preview של אינטרנט אקספלורר 10 לחלונות 7

הגרסה של הדפדפן החדש לחלונות 7 מזכירה מאוד את זו המיועדת לחלונות 8, אם כי בניגוד אליה, היא מוגדרת כגרסת Preview ולא כמהדורה מושלמת ● ההבדלים בין שתי הגרסאות קלים מאוד ומתבטאים בעיקר בשינויים קלים במראה של הממשק ● מיקרוסופט לא מתכוונת להציע גם בעתיד גרסאות כלשהן של אקספלורר 10 למערכות ההפעלה שהופיעו לפני חלונות 7

כפי שהבטיחה, שחררה מיקרוסופט (Microsoft) גרסה חדשה של אינטרנט אקספלורר 10 (Internet Explorer 10) למערכות חלונות 7 (Windows 7). אף על פי שהדפדפן החדש מוצע בגרסה מוגמרת במערכות חלונות 8 (Windows 8) מאז שהושקו בחודש שעבר, ובמערכות חלונות סרבר 2012 (Windows Server 2012) מאז ספטמבר, הרי שהגרסה המיועדת לחלונות 7 מוגדרת עדיין כגרסת Preview.

ההודעה בבלוג של מיקרוסופט שבה מבשר מנהל התוכנית, רוב מאוקרי, על הדפדפן החדש פונה בעיקר למפתחים, אך כל המעוניין יכול להוריד את הגרסה החדשה של הדפדפן מאתר החברה. יצוין, כי הגרסה של הדפדפן החדש לחלונות 7 מזכירה מאוד את זו המיועדת לחלונות 8 וכי ההבדלים ביניהם קלים מאוד ומתבטאים בעיקר בשינויים קלים במראה של הממשק.

אחד ההבדלים היחידים מעבר לכך נובע מהעובדה שאקספלורר 10 לחלונות 7 לא כוללת פלאש (Flash) מובנה, כפי שכוללת הגרסה לחלונות 8, וכדי לצפות בתכני פלאש יש להתקין תוסף מתאים של אדובי (Adobe). משמעות נוספת היא שעדכוני אבטחה לפלאש לא מותקנים באופן אוטומטי כשמעדכנים את הדפדפן ויש להתקין אותם בנפרד. גם התמיכה בממשק מגע של הגרסה לחלונות 7 פחות מלאה מזו של הגרסה לחלונות 8, אף על פי שגם זו תומכת בריבוי נגיעות.

מיקרוסופט לא מציינת תאריך השקה מיועד של הגרסה המוגמרת של אקספלורר 10 לחלונות 7, או לוח זמנים לקראת ההשקה, ומסתפקת באמירה שלפי שעה מבקשים בחברה לקבל משוב ממפתחים ומלקוחות. בכל מקרה, החברה לא מתכוונת להציע גם בעתיד גרסאות כלשהן של הדפדפן החדש למערכות ההפעלה שהופיעו לפני חלונות 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים