MobileU תפיץ בישראל את מוצרי Unlimi-Tech

החברה הישראלית, העוסקת בהפצת פתרונות ניהול ואבטחה להתקנים ניידים, חתמה על הסכם הפצה עם Unlimi-Tech הקנדית, המתמחה בהעברת קבצי מנוהלים וייצור FileCatalyst ● יעקב שרבן, מנכ"ל MobileU: "אנו נרגשים על חתימת הסכם הפצה זה ומצפים להצטרף ל-FileCatalyst באספקת פתרונות יוצאי דופן, כולל פתרונות Mobile Client, ללקוחותינו הקיימים וללקוחות חדשים"

MobileU, ספקית פתרונות ניהול ואבטחה להתקנים ניידים ומוצרי Mobile Security, תפיץ בישראל את מוצרי Unlimi-Tech הקנדית, המתמחה בהעברת קבצי מנוהלים וייצור FileCatalyst.

יעקב שרבן, מנכ"ל MobileU, אמר כי "תוספת המאיץ של FileCatalyst תשפר את יכולותיו של סל הפתרונות שלנו, המיועד לסייע ללקוחות להשיג אבטחת מידע מוגברת ויעילות, כמו גם פרודוקטיביות גבוהה וצמצום עלויות. אנו נרגשים על חתימת הסכם הפצה זה ומצפים להצטרף ל-FileCatalyst באספקת פתרונות יוצאי דופן, כולל פתרונות Mobile Client, ללקוחותינו הקיימים וללקוחות חדשים".

אלן אטקינסון, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-Unlimi-Tech, אמר כי "אנו שמחים להכריז על הצטרפותה של MobileU לערוץ המפיצים שלנו. הסכם זה יאפשר לנו לבסס את נוכחותנו בישראל במהירות וירחיב את בסיס לקוחותינו הקיים בישראל. אנו מצפים לעבודה משותפת עם צוות החברה, אשר תחל בהצגת הפתרונות ללקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים