רענן ביבר, VMware ישראל: "בתוך חמש שנים נהיה בדטה סנטר של כל ארגון, גם SMB"

"בתוך חמש שנים לא יהיה ארגון בארץ שלא יהיה בו רכיב אחד או יותר שלנו", אמר ביבר, מנכ"ל VMware ישראל ● לדבריו, בכוונת הסניף הישראלי של החברה לקדם את התפיסה החדשה של SDDC - מרכזי נתונים מבוססי תוכנה - שיצרה VMware

"הנוכחות שלנו בשוק היא דומיננטית, בעולם ובכלל זה בישראל. להערכתי, בתוך חמש שנים לא יהיה ארגון בארץ, כולל ארגוני SMB, שלא יהיה בו רכיב אחד או יותר שלנו", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר דיבר בפתח כנס שערך VMUG, ארגון משתמשי ענקית הווירטואליזציה בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-150 מקצועני IT.

לדברי ביבר, בכוונת הסניף הישראלי של החברה לקדם את התפיסה החדשה של SDDC (ר"ת Software Delivered Data Center) שיצרה VMware. הוא אמר, כי "אנחנו משלבים את טכנולוגית הווירטואליזציה של VMware עם תשתית ענן ומספקים יכולות ניהול מתקדמות במערכת אחת, באופן המפשט את אימוץ טכנולוגיית הענן ביעילות, תוך שיפור הגמישות התפעולית של ארגונים בכל גודל. מרכזי נתונים מבוססי תוכנה מספקים הבטחה למיחשוב ענן גמיש, מהיר, יעיל ואחראי לשירותי IT. זאת, בעזרת הרחבת יתרונות הווירטואליזציה לכל תחום במרכזי המיחשוב: מיחשוב, איחסון, רשתות ושירותי האבטחה הקשורים להם".

ברק קורן, מנהל קבוצת משתמשי VMware בישראל ומהנדס מערכות בכיר ב-Siemens-PLM. צילום: ניב קנטורהוא הוסיף, כי "ארכיטקטורת מרכזי הנתונים מבוססי התוכנה מפשטת ומצמצמת את שכבת החומרה ובכך מפעילה תהליכים אוטומטיים שמאפשרים הקצאה אוטומטית, בטוחה ויעילה על פי צרכי היישום".

ביבר סיים בציינו, כי "ארגונים המנצלים את יתרונות מרכזי הנתונים מבוססי התוכנה יכולים להשתמש במרכזי נתונים וירטואליים אישיים (Virtual Data Center) עם אוסף מבודד לוגית של כל משאבי המיחשוב הווירטואלי, האיחסון, הרשתות והאבטחה אליהם הם מורגלים".

"קהילת משתמשי VMware בישראל הולכת וגדלה"
ברק קורן
, מנהל VMUG, שמשמש גם כמהנדס מערכות בכיר ב-Siemens-PLM, אמר שקבוצת המשתמשים קמה לפני חמש שנים והיא מונה כ-100 אלף חברים ברחבי העולם, כמה מאות מהם בישראל. הוא ציין ש-"הקהילה בארץ הולכת וגדלה, וכך גם מעמיק הקשר בין החברה למשתמשים". לדבריו, "VMware רואה בארגון המשתמשים כלי חשוב לשיפור התקשורת עמ. היא מקדישה להם תשומת לב ומקבלת את הערות חברי הארגון". הוא צפה שהיקף הפעילות של ארגון המשתמשים ומספר החברים בו יגדלו בשנה הבאה.

יוסי קישק, מנהל VM בחטיבת הטכנולוגיה של בזק. צילום: יח"ציוסי קישק, מנהל VM בחטיבת הטכנולוגיה של בזק, תיאר כיצד הדטה סנטר עבר מקום, תוך מינימום השבתה. "בשנת 2008 בזק החליטה על תהליך וירטואליזציה בארגון, במטרה להפחית עלויות ולקבל התייעלות כלכלית וחסכון בחשמל ובאנרגיה", אמר. לדבריו, "התבצע תהליך של תכנון קיבולת של השרתים, על מנת להעריך את כמות המשאבים. כל שרת חדש שנרכש היה וירטואלי".

"כיום, בזק ערוכה לאירוע אסון של דטה סנטר שלם. אם חלילה אסון שכזה יקרה – תתאפשר התאוששות בתוך שעה למערכות הקריטיות ובתוך ארבע שעות למערכות שסביב", הוסיף קישק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים