תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רז גלזר, מנהל תחום שירותים מנוהלים בקלריזן: "בחנו מספר מוצרים בתנאי מעבדה בסביבה הפרטית שלנו ומצאנו שהמוצר של פאלו אלטו נטוורקס עונה בצורה הטובה ביותר על דרישות הביצועים וסינון התוכן"

14/11/2012 14:29
רז גלזר, מנהל תחום שירותים מנוהלים בקלריזן

ספר לנו על חברת Clarizen.
גלזר: "חברת Clarizen (קלריזן), בה אני משמש כמנהל תחום שירותים מנוהלים (Director of Managed Services) מפתחת תוכנה לניהול פרויקטים מבוססת-ענן אשר מאפשרת לארגונים לנהל את העבודה, הפרויקטים ותיק המוצרים שלהם בצורה טובה ויעילה יותר. קלריזן מסייעת להעלאת רמת היעילות בארגונים, על ידי שילוב הדרך בה אנשים מעדיפים לעבוד, עם פלטפורמה יעילה ומרכזית אשר מסייעת להם לבצע תעדוף, להאציל סמכויות ומשימות ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר והמהיר ביותר.

יכולות ניהול הפרויקטים של קלריזן כוללות את ניהול הפרויקט עצמו, ניהול המשאבים, תכנון ציר הזמן, ניהול התיאומים והתכנים, מעבר אחר נושאים, תקציב ודיווח. הפלטפורמה שלנו ניתנת להרחבה ולשילוב מושלם עם כלים כדוגמת Salesforce.com, מערכות CRM ומערכות פיננסיות. קלריזן מעסיקה כ-100 עובדים ומחזיקה סניפים בישראל, ארה"ב, טיוואן ויפן".

איזה מוצר של פאלו אלטו נטוורקס (PAN) הוטמע בחברתך וכמענה לאיזה צורך?
גלזר: "הטמענו מספר מכונות של פאלו אלטו נטוורקס בקלריזן. מכונת ה-PA2020 מותקנת בסניף בישראל ומיועדת להגן על מערך ה-IT של הארגון בישראל וכוללת יכולות FW, זיהוי יישומים, גילוי וחסימת ווירוסים והתקפות ועוד. מכונה נוספת, ה-PA500, מותקנת בסניף שלנו בארה"ב ומיועדת להגן על מערך ה-IT בסניף שם.

בנוסף, בסביבת ה-Data Center שלנו בארה"ב רכשנו זוג מכונות מדגם PA5020 שתפקידן להגן על מערך ה-DC. כאמור, אנו מספקים שירותים בענן והמשתמשים מתחברים ל-DC ולכם אנו רוצים לספק את ההגנה הטובה ביותר עבורם. זוג מכונות שני מדגם PA2050 בתצורת cluster קיים על מנת להגן על מערך השרתים באתר הגיבוי שלנו. מערך ההגנה כולל FW, אנטי וירוס ו-IPS".

איזו בעיה/קושי בא המוצר של PAN לפתור בחברה ומדוע בחרת דווקא בו?
גלזר: "המוצר של פאלו אלטו מיועד לספק מערך הגנה כולל לצרכים שלנו. למערכת המנהלתית בישראל ובארה"ב אנו עושים שימוש בכל היכולות של המוצר. אנו מזהים יישומים ארגוניים וחוסמים יישומים לא רצויים, מבצעים סינוני תוכן ונטרול ווירוסים והתקפות. אנו מפעילים את מנגנון ה-QoS (איכות השירות) לקביעת סדר עדיפויות בתעבורה הארגונית.

בהיבט העסקי, הדרישה למוצרים שלנו בענן גדלה באופן קבוע והדרישות לרוחבי פס וביצועים גדלות בהתאם. בחנו מספר מוצרים בתנאי מעבדה בסביבה הפרטית שלנו ומצאנו שהמוצר של פאלו אלטו נטוורקס עונה בצורה הטובה ביותר על דרישות הביצועים וסינון התוכן. מצאנו שנתוני הביצועים שרשומים בדפי המידע הם נכונים ותואמים לבדיקות בסביבה שלנו. ההתמודדות עם איומים ווירוסים הינה מרשימה ובהיבט הניהולי מקבלים דו"חות מפורטים. חלק חשוב במוצר במוצר הינו הנראות המלאה והברורה שהוא מספק על כל מה שקורה ברשת".

כיצד סייע הצוות של InnoCom בהטמעה ומה אתה יכול לספר על העבודה המשותפת עימם?
גלזר: "לקלריזן צוות טכני איכותי. חברת InnoCom סייעה לנו בהדרכות ובקונפיגורציה ראשונית ואנו המשכנו בצורה עצמאית. שאלות ובעיות שהופנו ל- InnoCom נפתרו במהירות על ידם או בסיוע פאלו אלטו נטוורקס".

אירועים קרובים