נס תתפעל במיקור-חוץ את מערך ה-IT של מוליטלוק בחוזה בהיקף 10 מיליון שקלים

עם תחילתו של החוזה תחליף נס את ספק מיקור-החוץ הנוכחי במולטילוק, מלם-תים ● על פי תנאי ההתקשרות בין השתיים, תהיה נס אחראית לניהול כולל של מערכות המידע במולטילוק ותספק שירותי תחזוקה ותמיכה מלאים לכלל המשתמשים בישראל ● אפי קוטק, נשיא נס ישראל: "נאפשר למולטילוק להתמקד בעסקי הליבה שלה, תוך הפעלת מערך מיחשוב ענף ביעילות מירבית"

נס טכנולוגיות זכתה בחוזה מיקור-חוץ לניהול ותחזוקת מערכות ה-IT של מולטילוק בארץ ובחו"ל. היקפו הכספי של ההסכם, שכולל הן את תחזוקת מערכות התשתית של מולטילוק והן את היישומים השונים, עומד על כ-10 מיליון שקלים למשך חמש שנים. עם תחילתו של החוזה תחליף נס את ספק מיקור-החוץ הנוכחי במולטילוק, מלם-תים.

תשתיות ה-IT של מולטילוק משרתות מאות משתמשים בעשרה אתרים שונים בארץ ובחו"ל. על פי תנאי ההתקשרות בין השתיים, תהיה נס אחראית לניהול כולל של מערכות המידע במולטילוק ותספק שירותי תחזוקה ותמיכה מלאים לכלל המשתמשים בישראל. פעילות מיקור-החוץ תכלול חומרה, תוכנה ויישומים, כולל מערך ה-ERP של החברה, המבוסס על מערכות של סאפ (SAP). נס אף תבצע עבור מולטילוק פעילויות פיתוח שונות בתחומי ה-IT, על פי הצרכים השוטפים של החברה.

מולטילוק נוסדה ב-1973 וכיום היא חברה בת בבעלות מלאה של קונצרן ASSA ABLOY הגלובלי, העוסק בתחומי ייצור ואספקת פתרונות נעילה והנהלתו שוכנת בשוודיה. מולטילוק מספקת מוצרי נעילה ופתרונות נעילה אלקטרוניים ומכניים המיועדים לשימוש מוסדי, מסחרי, תעשייתי ולצרכי מגורים. במהלך שנות פעילותה פיתחה מולטילוק מוצרים מקוריים המוגנים בפטנטים בינלאומיים.

שירה באום, מנמ"רית מולטילוק, אמרה כי "אנו מקפידים על שימוש במערכות מידע מתקדמות בחזית הטכנולוגיה, שתפקודן קריטי לפעילותנו השוטפת ולהצלחתנו בארץ ובחו"ל, תוך תגובה מהירה לדרישות השוק".

אבישי פישמן, סמנכ"ל הכספים, האחראי גם על תחום ה-IT במולטילוק: "השנה עומדים בפנינו אתגרים רבים בעולם המיחשוב אשר יעזרו לנו להגיע ליעדים העסקיים שהנהלת החברה הציבה לפניה".

"זכייתה של נס מחזקת את מעמדה כחברה מובילה בתחום מיקור-החוץ", אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "נאפשר למולטילוק להתמקד בעסקי הליבה שלה, תוך הפעלת מערך מיחשוב ענף ביעילות מירבית. נספק רמת שירות גבוהה תוך שקיפות מירבית ושיתוף פעולה הדוק עם מולטילוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים