ג'ון מק'אפי: "לא רצחתי – הרוצחים התכוונו לפגוע בי"

מייסד ענקית אבטחת המידע הכחיש את החשדות לפיהן רצח בתחילת השבוע את שכנו, גרגורי פאול, וטען שהרוצחים האמיתיים "יהרגו אותי אם הם ימצאו אותי" ● בראיון למגזין Wired סיפר מק'אפי, כי התחמק מהשלטונות בכך שקבר את עצמו בחול והציב תיבה מעל ראשו כדי שיוכל לנשום

"אין לי כל קשר לרצח. רק שמעתי שהקורבן נורה", כך טוען ג'ון מק'אפי, המייסד של חברת האנטי וירוס שנושאת את שמו, שמבוקש במדינת בליז בחשד למעורבות ברצח שכנו, גרגורי פאול. גופתו של פאול, שכנו של מק'אפי, נתגלתה ביום א' השבוע על ידי סוכנת הבית שלו.

מק'אפי התראיין למגזין המקוון Wired ממקום מחבואו ב-בליז וטען, כי הרוצחים האמיתיים של שכנו התכוונו בכלל לפגוע בו. "הם יהרגו אותי אם הם ימצאו אותי", אמר. "הם רוצים להשתיק אותי".

הוא סיפר, כי התחמק מהשלטונות בכך שקבר את עצמו בחול והציב תיבה מעל ראשו כדי שיוכל לנשום. "זה לא נוח באופן קיצוני, אבל אם השוטרים היו מוצאים אותי – הם היו הורגים אותי", אמר.

הרצח בוצע ימים אחדים לאחר שפאול, שעל פי העדויות היה עדיין בחיים בשבת, הגיש תלונה נגד מק'אפי בשל "התנהגות עוינת" – מנהגו לירות ברובים ונטייתו שלא לרסן את הכלבים שלו.

מק'אפי היה מוכר ליחידה ללוחמה בכנופיות. בחודש מאי פשטו אנשיה על אחוזתו בכוח שמנה 40 שוטרים, בעקבות תלונות על שימוש בנשק וייצור תרופות ללא רישיון, אולם כל ההאשמות בוטלו בהמשך. לדברי מק'אפי, שלטונות ממשלת בליז יצאו למסע נקמה נגדו ולכן, אין בכוונתו להסגיר את עצמו.

רפאל מרטינז, דובר מטעם משטרת בליז, אמר ש-"זה יהיה מאוד נחמד עבור מק'אפי לבוא ולענות על חלק מהשאלות שעלולות להוביל לסגירתו של מקרה זה" וציין, כי "הוא מבוקש לחקירה כאדם בעל עניין".

בשנת 1992 מכר מק'אפי את חלקו בענקית אבטחת המידע תמורת 100 מיליון דולרים ועבר לעסוק בשלל עיסוקים, בהם יוגה (תחום בו הוא אף חיבר מספר ספרים) ובטיסה בגובה נמוך. לאחר מכן הוא החל לחקור תרופות בבליז, בחיפוש אחר אנטיביוטיקה טבעית. ידיעות על סגנון החיים הססגוני שלו נפוצו בעבר ובין השאר נטען, כי הוא מתרועע עם דמויות ידועות מעולם הפשע, עורך ניסויים בחומרים (חוקיים) מעוררי הזיות ומבלה עם נערות צעירות. באחד המקומות דווח, כי זוגתו היא בת 17.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים