בינת תקשורת הטמיעה מערכות אחסון של EMC בסרגון בפרויקט בהיקף שני מיליון שקלים

הפרויקט כלל התקנה של שתי מערכות עיקריות בשני אתרי המיחשוב הראשיים של החברה בארץ - אתר ראשי ואתר DR - והתקנה של 11 מערכות נוספות בתשעת אתרי החברה בחו"ל ● מדובר בשלוש מערכות ממשפחת VNX, שמיועדות לארגוני אנטרפרייז, ו-10 מערכות נוספות ממשפחת VNXe, שמיועדות לארגונים קטנים ובינוניים

בינת תקשורת מחשבים הטמיעה מערכות אחסון של EMC בחברת סרגון (Ceragon Networks) הישראלית. היקף הפרויקט, שהחל במרץ השנה והסתיים בימים אלה, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכשני מיליון שקלים.

סרגון היא ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. הפרויקט כלל התקנה של שתי מערכות עיקריות בשני אתרי המיחשוב הראשיים של החברה בארץ – אתר ראשי ואתר DR – והתקנה של 11 מערכות נוספות בתשעת אתריה בחו"ל. המערכות משמשות את 1,200 עובדי החברה.

במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכות אחסון אחוד של EMC שכוללות שלוש מערכות ממשפחת VNX, שמיועדות לארגוני אנטרפרייז, ו-10 מערכות נוספות ממשפחת VNXe, שמיועדות לארגונים קטנים ובינוניים.

עוד הטמיעה בינת באתרים של סרגון בישראל מערכת Recover Point להגנת נתונים רציפה מקומית (CDP) והעתקה רציפה לאתר מרוחק (CRR). המערכת אף מספקת הגנת נתונים מקומית ומרוחקת (CLR) בו זמנית, עם תמיכה ב-CDP מקומי ו-CRR.

הפרויקט כלל שדרוג מערכות קיימות של EMC ובחלק מהמקרים החלפת מערכות של נט-אפ (NetApp). החלפת המערכות הקיימות התבצעה באופן מדורג, כאשר בשלב הראשון הותקנו מערכי אחסון – באתר הראשי ובאתר ה DR – בסמוך למערכות האחסון הקיימות, והנתונים הקיימים במערכות אלה הועברו למערך האחסון החדש. בשלב השני הוחלף מערך האחסון באתר העיקרי בחו"ל, שממוקם בנורבגיה, כולל העברה של המידע ממערכת נט-אפ קיימת למערך החדש. בשלב השלישי הותקנו מערכות האחסון בשאר אתרי סרגון בעולם. עוד הוטמעו שרתים של דל (Dell) ומתגים של ברוקייד (Brocade).

לדברי אמיר קדר, מנהל תשתיות ה-IT של סרגון, "דרישות הפרויקט היו אספקת מענה כולל לצרכי אחסון המידע שלנו באתרים בארץ ובעולם, עם מענה הן לסביבת NAS והן לסביבת SAN. כמו כן, נדרש שדרוג מהותי של יכולות תשתיות האחסון והגיבוי, הן מבחינה טכנולוגית והן ברמות הנפח והביצועים"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים