תוכן שיווקי
לקראת אירוע פאלו אלטו, אולם אירועים איסט, תל אביב, 20 בנובמבר

לקראת אירוע | יהונתן גד, InnoCom: "למרות שישראל מזוהה כ'מדינת צ'ק פוינט' אנו רואים יותר ויותר מעבר של לקוחות ל-NGFW של פאלו אלטו"

יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף InnoCom מקבוצת אמן, נציגת פאלו אלטו בישראל, מסביר את היתרונות הגלומים בדור הבא של מערכות אבטחת המידע

15/11/2012 13:16

מאת הילל יוסף

"למרות שישראל מזוהה עם מוצרי אבטחת המידע של צ'ק פוינט, אני מעריך כי לאור ההצלחה העולמית של מוצר הדור הבא של הפיירוול (NGFW) של פאלו אלטו – נראה מעבר הולך וגדל למוצרים אלה בשנה הבאה", כך אמר יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף בחברת InnoCom מקבוצת אמן, המייצגת בלעדית את פאלו אלטו בישראל. גד דיבר לקרא תכנס ראשון מסוגו שעורכת InnoCom ביום ג' ה-20 בנובמבר, באולם האירועים איסט בתל אביב. דובר המפתח באירוע יהיה ניר צוק, מייסד פאלו אלטו.

לדברי גד, "כיום עולם ה-IT הארגוני עובר מספר שינויים. אחד מהם הוא העובדה שלצד צריכת היישומים הארגוניים המסורתיים, דוגמת ERP ו-CRM, העובדים גם צורכים יישומים אינטרנטיים, דוגמת יו-טיוב ופייסבוק ויישומים היושבים בענן, דוגמת Salesforce.com. כל היישומים הללו עובדים על הפורטים (מבואות) הרגילים של הגלישה. אם בעבר היינו יכולים לחסום את היישומים שאליהם לא רצינו שעובדי הארגון יגיעו אליהם, ברמת הפורט – הרי שכיום הדבר הוא בגדר הבלתי אפשרי, כי כולם באותו פורט".

מה שנדרש, אמר גד, "הוא שומר סף חכם, אשר 'יידע' את ההבדלים בין המשתמשים השונים ואת היישומים אליהם הם גולשים ויוכל 'לעשות סדר'. זה מה שפאלו אלטו יודעת לעשות. צוק פיתח את מערכת פאלו אלטו כמוצר מוביל בעולם אבטחת מידע ב-IT, וזהו הדור הבא של הפיירוול".

המוצר של פאלו אלטו, אמר גד, "מסתכל על התעבורה של המשתמש היחיד של הרשת –  בהיבט היישום מול המשתמש. הוא יכול להגדיר כללי שימוש לאנשים בצורה פשוטה. כך, פאלו אלטו מאפשרת לחלק מהמשתמשים, על פי מדיניות אבטחת מידע שנקבעה מראש – להשתמש ביישומים מחד ולחסום יישומים לא רלוונטיים מאידך. לדוגמה, אנשי השיווק יכולים להעלות סרטים, ולכן תתאפשר להם גישה ליו-טיוב – אולם לאנשי הטלמרקטינג לא תתאפשר גישה שכזו".

כך, הסביר גד, "המערכת של פאלו אלטו יכולה להיכנס לתוך היישומים ולבדוק בתוכם את מסגרת האיומים. לדוגמה, כניסה ל-SharePoint, הפורטל הארגוני של מיקרוסופט. פאלו אלטו יודעת להיכנס לתוך הפורטל ולבחון האם הוא כולל בתוכו נוזקה זו או אחרת – ואז לנקות את הפורטל מאותה נוזקה. יש לשלב את היכולת של התבוננות בתעבורת התקשורת, עם יכולת של ביצועים של תעבורת התקשורת (ניתוב וסינון) – אשר מאפשרת ללקוחות פאלו אלטו, מנהלי האבטחה, לבצע סקירות ברמה גבוהה מבלי להפריע לעבודת המשתמשים".

"אם בעבר הייתי שם את הפיירוול שלי בחזית בכניסה לארגון", אמר גד, "הרי שכיום פאלו אלטו יכולה לעמוד גם במרכז הדטה סנטר ולספק שליטה מלאה על כל כניסה, לכל יישום, של כל משתמש ארגוני, גם בארגונים גדולים".

"אנו ב-InnoCom פועלים כל העת להביא ארצה את היצרנים המובילים בשוק העולמי בתחומי אבטחת המידע והתקשורת. אנו מביאים אותם מוקדם יותר מהגעתם לאירופה – InnoCom לוקחת מוצר מיד אחרי שהופץ בארה"ב", סיכם גד, "מצב המכירות של פאלו אלטו בישראל טוב, יש לנו מאות לקוחות ארגוניים, המשרתים מאות אלפי משתמשים. אני צופה המשך גידול בפעילות ב-2013".

אירועים קרובים