תוכן שיווקי

לקראת אירוע | לראשונה בשבוע אורקל: הדגמות חיות של טכנולוגיית Oracle on Oracle ואפשרות לבלות את החופשה הבאה שלכם "על אורקל"!

15/11/2012 13:24

למשתתפי שבוע אורקל 2012 תינתן ההזדמנות להיחשף לטכנולוגיות Oracle On Oracle, באמצעות 3 עמדות Demo Ground שיאויישו על ידי מהנדסי המערכות של אורקל חומרה ויאפשרו למשתתפים לחוות מקרוב את מרכיבי הטכנולוגיה, תוך שימת דגש מיוחד על יתרונותיה הטכנולוגיים והעסקיים.

בעמדה הראשונה יוצג מערך אחסון היברידי – ZFSSA- ZFS Storage Appliances. השימוש במשפחת מוצרים זו מאפשר לשתף, בו זמנית, פרוטוקולי תקשורת שונים (SAN & NAS). חשוב לציין כי למוצר מימשק ניהול ידידותי במיוחד ויכולת Data Integrity גבוהה במיוחד. כמו כן תומך המוצר בדחיסת בסיס נתונים גבוהה במיוחד (פי 5-50) לסביבת Oracle DB ומאפשר פעילות עם אופי "IO" מגוון ברמת ביצועים מרשימה.

בעמדה השניה יוכלו המשתתפים להתרשם מטכנולוגיית וירטואליזציה – OVM – Oracle Virtual Machine .טכנולוגיה זו מאפשרת אירוח מערכות הפעלה על גבי שרתי X86, תוך ניצול המשאבים הפיזיים של השרתים והורדת עלויות הרישוי של תוכנות אורקל בסביבת OVM. סביבה זו רצה על גבי Oracle Linux ויתרונותיה המוכחים הינם שיפור ביצועים לסביבת Oracle DB-I Oracle Applications על ידי אופטימיזציה מובנית.

בעמדה השלישית יוכלו המשתתפים להתרשם מפלטפורמת ה-T4 – שרת SPARC מרובה ליבות, המריץ 11 Oracle Solaris, המאפשר שימוש בוירטואליזציה בשני אופנים – האחד Logical Domains והשני – Solaris Zones. חשוב לציין כי ביצועי מערכות ה-T4 גדלו פי 3-5 ביחס לביצועי מערכת הדור הקודם – T3, וכשאר מוצרי אורקל, מאפשרים הוזלת רישוי לתוכנות ולסביבת Oracle DB, תוך הקצעת מעבדים למערכת וירטואלית,באשר היא.

ו…הפתעה לבאי ה-Demo Ground: אפשרות להשתתף בהגרלת כרטיסי טיסה לתאילנד ולבלות את החופשה הבאה "על אורקל"!

לפרטים נוספים והרשמה

אירועים קרובים