סקייפ: תוקנה פרצה חמורה שאפשרה השתלטות על חשבונות

הפרצה תוקנה לאחר שאתמול פורסמו בבלוג רוסי הנחיות מפורטות כיצד ניתן להשתלט על החשבון באמצעות שימוש בדואר אלקטרוני בלבד ● "כאמצעי זהירות השעינו זמנית את התפקוד של החלפת הסיסמה, ונקטנו באמצעים הנחוצים כדי להפוך את התהליך לבטוח יותר", נכתב בהודעה שפורסמה אתמול מטעם שירות סקייפ

תוקנה פרצה חמורה בשירות סקייפ (Skype) של מיקרוסופט (Microsoft), שעלולה הייתה לאפשר השתלטות על חשבונות תוך שימוש בכתובת דואר אלקטרוני בלבד. "הפרט היחיד שצריך כדי להשיג שליטה מלאה על חשבון סקייפ הוא כתובת הדואר האלקטרוני שבעל החשבון עשה בה שימוש בעת שנרשם לשירות סקייפ", נכתב בהודעה שפורסמה אתמול (ד') בבלוג ברוסיה, וכללה הנחיות מפורטות כיצד לנצל את הפרצה על מנת להשתלט על חשבונות. בשישה צעדים פשוטים שפורטו בהודעה, אפשר להיכנס לחשבון של הקורבן, להחליף את הסיסמה ולהשיג שליטה מלאה בחשבון.

"הבוקר קיבלנו פניות ממשתמשים מודאגים שחששו, כי ישתלטו על החשבונות שלהם באמצעות החלפת סיסמה באתר שלנו. כאמצעי זהירות השעינו זמנית את התפקוד של החלפת הסיסמה, ונקטנו באמצעים הנחוצים כדי להפוך את התהליך לבטוח יותר", נכתב בהודעה שפורסמה אתמול מטעם שירות סקייפ. "אנו מחויבים להעניק חוויית תקשורת בטוחה לכל המשתמשים ומתנצלים על אי הנוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים